ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با نوشتن نامه ای پر از احساس به دوران دشوار کودکی خود اشاره کرد.

نامه احساسی که دوران دشوار کودکی رونالدو را توصیف کرد

به گزارش قدس آنلاین، این ستاره ۳۲ ساله که ۴ بار لقب بهترین بازیکن جهان را از ان خود کرده پرده از روزهای دشوار خود سنین نوجوانی برداشت. رونالدو نوشت: "پدرم بود که من را تشویق کرد تا برای باشگاه آندرورینا بازی کنم زیرا در آنجا مشغول به کار بود و من می دانستم که این اتفاق مایه مباهات او خواهد بود بنابراین این اتفاق رخ داد و من در آن مقطع احساس کسب یک پیروزی بزرگ را داشتم.

این موضوع که ما در آن مقطع شرایط مالی خوبی نداشتیم حقیقت دارد زیرا زندگی در مادیرا آسان نبود و من مجبور بودم با کتونی هایی که از برادرم به من رسیده بود یا از بستگانم قرض گرفته بودم بازی کنم. زمانی که شما در دوران کودکی به سر می برید نگران مسائل مالی نیستید."

شاید برای بازیکنی که تقریبا همه عناوین را به دست آورده حفظ تعهد به تلاش زیاد و روحیه پیروز شدن کار آسانی نباشد اما اوضاع برای رونالدو همچنان اینگونه است.

رونالدو ادامه داد: "بعد از انجام ۴۰۰ بازی با لباس کهکشانی ها پیروز شدن همچنان بزرگترین هدف من است. از زمان تولدم این احساس همه زندگی من بوده هرچند حالا احساسم وقتی که من برنده می شوم تغییر کرده است، زیرا در فصل جدیدی از زندگی ام هستم."

شاید اولین دستاورد مهم رونالدو زمانی بود که او در عین جوانی راه تیم اصلی اسپورتینگ شد و آنجا بود که مشخص شد او استعداد ویژه ای است.

CR۷ در این خصوص گفت: "تنها ۱۱ سال سن داشتم که به آکادمی اسپورتینگ مهاجرت کردم. گرچه آن زمان سخت ترین مقطع زندگیم بود اما آن را خیلی خوب به خاطر دارم. تصور کنید پسر ۷ ساله من باید ۴ سال دیگر برای مهاجرت به لندن یا پاریس آماده باشد. من همیشه رئال مادرید را تحسن می کردم و آماده چالشی جدید بودم. من می خواستم در این تیم همه عناوین را فتح کردم، همه رکوردها را از آن خود کنم و تبدیل به افسانه این باشگاه شوم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.