ساری- فرمانده انتظامی مازندران از جمع آوری ۱۵ هزار لباس نامتعارف در استان خبر داد.

۱۵ هزار لباس نامتعارف در مازندران جمع آوری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار میرفیضی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در این ارتباط که چرا برخورد جدی به عرضه اینگونه لباس ها صورت نمی گیرد، اظهار کرد: برخورد با لباس های نامتعارف تا یک جایی به عهده ماست و دستگاه های دیگر نیز متولی هستند که باید پای کار بیایند.

وی در رابطه با سوال دیگر قدس آنلاین درباره عدم رعایت حقوق شهروندی در پاسگاه ها و کلانتری ها تاکید کرد: عمده کارها را سیستمی کردیم و بر این عملکرد در مرکز نظارت می شود.

رئیس پلیس مازندران از برخوردهای فراوان با پرسنل کلانتری ها در سالجاری خبر داد و گفت: حجم کار در کلانتری ها بالا بوده و در نیمه اول امسال ۲۹۰ هزارنفر با پلیس ۱۱۰ تماس برقرار و ۳۱۶ هزارنفر از کلانتری ها و پاسگاه ها خدمات گرفتند.

سردار میرفیضی در ارتباط با این سوال که چرا با باندهای چک فروشی در استان برخورد نمی شود، یادآور شد: برای برخورد ب چک فروشی اگر شاکی خصوصی وجود داشته باشد برخورد صورت خواهد گرفت و اگر رسانه ها اخباری از وجود این باندها دارند اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

وی امنیت را پیش نیاز تمام نیازهای انسان دانست و یادآور شد: امنیت همه حوزه ها از جمله حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را شامل می شود.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه امنیت باید مردمی شده و مردم باید امنیت ساز شوند، گفت: جلب اعتماد مردم و ارتقا سرمایه اجتماعی، افزایش احساس امنیت را به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی مازندران رعایت حقوق شهروندی، قانون مداری و مشارکت و پاسخگویی را شعارهای اصلی ناجا دانست و افزود: امسال ۵۰۰ هزار نفر از پلیس مازندران خدمات گرفتند.

سردار میرفیضی از کشف یکهزار و ۷۰۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر و افزایش ۲۰ درصدی این کشفیات خبر داد و یادآور شد: کشف ۳۴۰ کیلوگرم مرفین از کشفیات مهم امسال است.

وی اضافه کرد: در این راستا، ۸۸۰۰ نفر دستگیر شدند که ۳۹۰۰ نفر خرده فروش بودند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه امسال ۳۴۰۰ معتاد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: با افزایش ۳۲ درصدی طرح های برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر، ۴۴ باند متلاشی شدند.

وی از کاهش ۶ درصدی فوتی ها در حوادث رانندگی و افزایش ۱۳ درصدی اعمال قانون خبر داد و افزود: امسال ۳۳۲ نفر در جاده های مازندران جان باختند.

رئیس پلیس مازندران به وقوع ۳۴ فقره قتل در استان اشاره و از کشف ۳۰ فقره از این قتل ها خبر داد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: امسال ۹۵۱ فقره کلاهبرداری به میزان ۱۹ میلیاردتومان اتفاق افتاد و در این راستا ۸۱۹ فقره منجر به کشف شد و ۴۳۴ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه زمین خواری کشف شده نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، یادآور شد: امسال ۱۹ فقره پرونده زمین خواری به مساحت ۵۸۷ هزارمترمربع و به ارزش ۷۱ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

سردار میرفیضی با اعلام اینکه کشفیات قاچاق کالا دو برابر شده است، گفت: ۱۲۱۴ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در این راستا تشکیل و ۶ باند متلاشی گردید.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد صنفی در استان فاقد مجوز هستند، افزود: ۲۸ هزار بازدید از واحدهای صنفی صورت و ۹۲۰۰ اخطار پلمپ صادر و ۳۷۰۰ واحد صنفی نیز پلمپ شدند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه امسال ۵۲۰ هزار اوراق قضایی ابلاغ شد، از میانگین سنی دستگیر شدگان ابراز نگرانی کرد و گفت: ۳۰ درصد دستگیرشدگان بین ۱۵ تا ۲۴ سال سن دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.