ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تمامی مسیرهای مواصلاتی  از مهران تا خروجی استان تحت کنترل و رصد سیستم مانیتورینگ ناجا قرار دارد.

تمامی مسیرهای مواصلاتی از مهران تا خروجی استان ایلام تحت کنترل است

به گزارش قدس آنلاین، سردار نورعلی یاری روز چهارشنبه در نشست با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان به مناسبت هفته ناجا با تسلیت شهادت فرمانده کلانتری شهرستان دره شهر در درگیری طایفه ای، با بیان اینکه این حادثه در فضای امن استان، بخاطر بروز اختلاف جزئی در بین دو طایفه در شهرستان دره شهر اتفاق افتاد، اظهارداشت: چرایی وقوع این حادثه ناگوار به دغدغه اصلی اینجانب بعنوان فرزند این استان تبدیل شده است .

وی با اشاره به اینکه همه دستگاهها باید بمنظور فرهنگسازی در راستای کاهش این آسیب ها بسیج شوند، افزود: از همه منتنفذین، ائمه جمعه و جماعات، صاحب نظران حوزه فرهنگی و اجتماعی می خواهیم برای کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی در استان ورود کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به کشف ۴۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین مدت ۶۵ درصد سرقت ها کشف شده و ۶۱۰ سارق نیز دستگیر شده اند.

سردار نورعلی یاری با اشاره به ناامنی مناطق حاشیه شهرها برای سارقان و فروشندگان مواد مخدر، بیان داشت: یگان های انتظامی در این مناطق افزایش یافته و تأمین امنیت این مناطق از برنامه های انتظامی استان است و پلیس در حاشیه شهرها حضور صد درصدی دارد.

وی با بیان اینکه سعی شده افراد خبره، با نشاط، تحصیلکرده و دارای مهارت در کلانتری ها حضور یابند، ادامه داد: دو میلیارد تومان در حوزه تجهیزات و امکانات رایانه ای در کلانتری ها و پاسگاه های استان ایلام هزینه شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام برون شماری بخشی از خدمات نیروی انتظامی به مردم را از دیگر برنامه های این فرماندهی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا شورای معتمدین راه اندازی شده که از مهمترین اقدامات انتظامی استان در همکاری و تعامل با مردم بوده و لذا پلیس بدون همراهی مردم و بزرگان نمی تواند امنیت را برقرار کند.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، گفت: پیشگیری از جرم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی سرقت های مسلحانه همراه شده و زورگیری نیز با ۳۵ درصد کاهش رو به رو شده و همچنین کیف قاپی و سرقت احشام نیز به ترتیب ۴۳ و ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی به مناطق محروم روستایی و عشایری سطح استان ارایه خواهد شد، ادامه داد: بر اساس قانون از ظرفیت پلیس افتخاری استان بمنظور ارایه خدمات انتظامی و تأمین امنیت اربعین بهره گیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از افتتاح سرویس مانیتورینگ و افزایش پهنای باند اینترنت نیروی انتظامی استان در هفته ناجا خبرداد و تصریح کرد: تمامی مسیرهای مواصلاتی  از مهران تا خروجی استان تحت کنترل و رصد سیستم مانیتورینگ ناجا قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.