بجنورد- معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: از مدیران استانی انتظار داریم که خیلی ساده از بخش جوانان عبور نکند.

مدیران خیلی ساده از بخش جوانان عبور نکنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر رضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان در بجنورد اظهارکرد: امروز بخش جوانان در وزارت ورزش و جوانان در اولویت قرار دارد، بنابراین انتظار داریم مدیران از حوزه جوانان خیلی ساده عبور نکنند بلکه بیش از پیش به آن توجه کنند.

وی با تاکید بر لزوم فعال سازی سازمان های مردم نهاد و سمن ها، ادامه داد: فعال سازی سمن ها در دولت یازهم آغاز شده و در دولت دوازدهم نیز با جدیت دنبال می‌شود.

خادم با بیان اینکه باید از سازمان های مردم نهاد در بخش جوانان حمایت شود، افزود: انتظار می رود مدیریت استان به سبب سرو صداری زیاد ورزش نسبت به بخش جوانان کم توجه نشوند.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار و ورود بخش خصوصی به این وزارتخانه از سیاست‌های کلان ورزش و جوانان در این دولت است، گفت: باید بسترهای لازم برای ورود بخش خصوصی به این وزارتخانه به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فراهم شود.

خادم با اشاره به اینکه سرمایه گذار غنیمتی نیست که به تعبیری از آن سوء استفاده شود و سپس با از بین بردن انگیزه و عدم فراهم سازی بسترهای لازم سبب مانع کار آن شویم، گفت: اگر این نگاه بر جذب سرمایه گذار حاکم باشد دیگر رغبتی برای فعالیت سایر سرمایه گذاران نمی ماند.

وی با بیان اینکه آماده واگذاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان‌ها به بخش خصوصی بوده و از آن به صورت جدی حمایت می‌کنیم، افزود: باید از ظرفیت سرمایه گذاران در استان ها برای حوزه ورزش و جوانان استفاده کنیم.

خادم با اشاره به ارائه فرصت های برابر به بانوان برای ورود به عرصه های مختلف ورزشی، ادامه داد: باید اختصاص فضاهای ورزشی در ساعات معین به بانوان برای اثبات خود و حضور در رقابت های قهرمانی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از بنیه مالی ضعیفی برخوردار بوده و نیازمند حمایت استانداری و سایر دستگاه ها است، افزود: باید به منظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده شود تا با حمایت و تعامل آنان شرایط مساعدی برای جوانان ورزشکاران ایجاد شود.

خادم با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزء استان هایی بوده که دارای جمعیت جوان بیشتری است، افزود: وجود جمعیت جوان بیشتر شرایط را حساس تر کرده بنابراین باید بسترهای خاصی نیز برای جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه پتانسیل های موجود در این استان بیشتر از آن چیزی است که در رقابت های مختلف نمود پیدا می‌کند، گفت: باید با شناسایی این پتانسیل ها و ایجاد بسترهای لازم شاهد کسب توفیقات بیشتر در حوزه ورزش و جوانان در استان باشیم.

خادم با تاکید بر لزوم تغییر و تحول بنیادین و اصولی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، ادامه داد: کوروش بهادری به دلیل برخورداری از توانمندی های بالا از گزینه های جدی و مهم این سازمان چه در دوره قبل و چه در دوره فعلی بود، که خوشبختانه در این دوره انتخاب شد و امیدواریم با وفاق و همدلی کار را در استان به پیش ببرد.

وی با اشاره به فعالیت خسرو منعمی، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان، عنوان کرد: در دوره وی اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان در استان اتفاق افتاد و این سازمان از عملکرد وی رضایت دارد و این در حالیست که همه افراد در مباحث اخلاقی دارای فراز و فرود هایی هستند.

خادم ادامه داد: امکان دارد که همه افراد در مسائل خصوصی دارای مشکلاتی باشند که برای برخی عیان شده و برای برخی دیگر نیز این اتفاق نمی‌افتد.

 در پایان این مراسم از زحمات احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و کوروش بهادری به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.