شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد با اراذل اوباش خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که قصد انجام حرکات نمایش و ایجاد رعب و وحشت و ایجاد ناامنی در میان مردم داشته باشند برخورد جدی می‌شود.

برخورد با اراذل اوباش خط قرمز نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهارمحال و بختیاری در سال گذشته و در هفته ناجا در ماموریت‌های روزانه جزء استان‌های برتر شناخته شد که امید است امسال نیز این موفقیت‌ها کسب شود.

 وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری گفت: برقراری امنیت در طرح مسافران نوروزی، تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، تامین امنیت طرح مسافران تابستانی، مراسمات متعدد ماه رمضان و تامین امنیت طرح مسافران تابستانی گوشه ای از اقدامات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بوده است.

سردار غلامزاده با اشاره به کاهش جرائم در سال جاری افزود: سرقت به عنف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش،چاقو کشی کاهش ۴۰ درصدی و در بحث سرقت های مسلحانه موردی در سال جاری گزارش نشده همچنین یک هزار و ۱۰۰ سارق در سال ۹۶ دستگیر شده است.

غلامزاده تصریح کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری مبارزه با مواد مخدر را از الویت های مهم ناجا برشمرد و افزود: در سال جاری بیش از ۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۱۶ باند توزیع منهدم شده است که نسبت به مشابه سال قبل ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بحث کشفیات جرائم رایانه ای در سال جاری گفت: بیش از ۸۰ درصد از جرائم رایانه ای کشف و منتج به نتیجه شده است.

سردار غلامزاده تاکید کرد: برخورد با اراذل اوباش خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که قصد انجام حرکات نمایش و ایجاد رعب و وحشت و  ایجاد ناامنی در میان مردم داشته باشند برخورد جدی می‌شود
غلامزاده افزود: فوتی های ناشی از حوادث رانندگی نسبت به سال قبل حدود ۱۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در خصوص برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت: حدود ۲۰۰ برنامه مختلف برای این هفته توسط معاونت اجتماعی و سایر معاونت ها پیش بینی شده که امید است در طول این هفته گامی در جهت آگاهی بخشی به مردم برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.