کرمانشاه- وزیر کشور گفت: ایران و عراق برای تامین زیرساختها و امکانات لازم زائران همکاری می‌کنند.

ایران و عراق برای تامین زیرساختها و امکانات لازم زائران همکاری می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر چهارشنبه در ابتدای ورود به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: تمام مقدمات کار فراهم شده و اقدامات لازم در زمینه  تامین زیر ساخت ها انجام گرفته و تلاشمان این است که در سال جاری بتوانیم از مرز خسروی در استان کرمانشاه تردد زائرانمان را داشته باشیم.

 وزیر کشور با بیان اینکه در همین زمینه چندبار با مقامات عراقی مذاکره داشته‌ایم گفت: هم اکنون نیز معاون امنیتی وزارت کشور در عراق حضور دارد و روز گذشته با وزیر کشور عراق مذاکره داشته است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه مقدمات کار در هر دو کشور فراهم شده است عنوان کرد: هر دو کشور موافق هستند این کار انجام شود و برای استان کرمانشاه نیز این کار تجربه جدیدی است لذا با ظرفیت و امکاناتی خوبی که در مرز خسروی وجود دارد به نظر می‌رسد این استان می‌تواند خدمات مناسب خوبی به زائرن ارائه کند.

وی با بیان اینکه در مجموعه جابه‌جایی‌هایی که در استانها داریم امروز این تغییرات نوبت به استان کرمانشاه رسیده است بیان کرد: تا از زحمات آقای رازانی استاندار سابق این استان تقدیر و تشکر کرده و استاندار دیگری را به مردم این استان معرف کنیم و ایشان نیز توفیق خدمت به مردم این منطقه را خواهند داشت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.