سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این اتفاق جالبی نیست که برخی ها سنگی را پرتاب و سپس صورتشان را مخفی می کنند.

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش پیش از دیدار تدارکاتی تیمم لی فوتبال ایران مقابل تیم ملی توگو در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کی روش گفت: اردوی پیش رویمان و بازی مهمی که مقابل توگو خواهیم داشت مرحله دیگری از مسیر آماده سازی ما برای جام جهانی روسیه است. باید خودمان را برای این بازی ها آماده کنیم. تا بازی ابتدایی ما در جام جهانی ۴ اردو خواهیم داشت و می خواهیم در این اردوها ۶ بازی دوستانه داشته باشیم.

وی درباره اردوها گفت: اردوهای بلند مدت و کوتاه مدتی داریم که باید رفته رفته خودمان را آماده کنیم. اگر سوال بپرسید که چرا توگو را انتخاب کردیم باید بگویم شانس بسیار بالایی وجود دارد که در جام جهانی، با تیم های آفریقایی روبرو شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با تیم ملی روسیه گفت: بازی بسیار بزرگی قابل این تیم داریم. آنها افتخار دادند که با ما بازی کنند. ما به عنوان دومین تیم صعود کننده به جام جهانی به مصاف میزبان جام جهانی می رویم. باید ثابت کنیم که چرا بهترین تیم آسیا هستیم که توانسته است به کشور آنها برود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند آماده سازی تیم ملی تصریح کرد: تاکید می کنم همه در طول این مدت به تیم ملی کمک کنند. این دومین بار است که در طول هفت سالی که در فوتبال ایران بودم، به جام جهانی می رویم و می دانم چه کسی ضربه می زند.  این تیم ملی بزرگ ایران است که در طول هفت سال گذشته توانسته است شرایط بهتر و ایده آل تری پیدا کند.

کی روش درباره تغییر محل بازی تیم ملی فوتبال ایران با توگو بار دیگر صحبت کرد و اظهار داشت: همانطور که خودتان مطلع هستید بازیکنان جوان تیم ملی در اردوهایمان زیاد است. می خواهیم با انجام چنین بازی هایی کیفیت و توانایی های بازیکنان را بالا ببریم. چونکه می دانیم داشتن کیفیت بالا در بازی ها رمز موفقیتمان در جام جهانی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: من می خواهم بگویم تا پایان جام جهانی می توانیم این افتخار را روی دوشمان بگذاریم و به آن ببالیم. باید از این موقعیت استثنایی استفاده کنیم. البته باید تاکید کنم خودم هم نمی خواهم که فقط از تیم ملی به صورت انحصاری حمایت شود. البته از سازمان لیگ و فدراسیون می خواهم که کاری انجام دهند و حمایت هایی کنند که بتوانیم خودمان را آماده صعود به دور دوم جام جهانی کنیم.

کی روش درباره شایعه دوپینگ سید جلال حسینی نیز صحبت کرد و گفت: باید بگویم این موضوع برای کاپیتان تیمم خوب نیست. این اتفاق جالبی نیست که برخی ها سنگی را پرتاب می کنند و سپس صورتشان را مخفی می کنند . نمونه اش یک روزنامه است که کمکی به حل مشکل تیم ملی نه تنها نمی کند بلکه مشکل ایجاد می کنند.

وی در ادامه افزود: اگر بازیکنانم نتوانند در زمین مسابقه، آنظور که باید و شاید به وظایفشان  عمل کنند با آنها محکم و شدید برخود می کنم. در این هفت سال هم اخلاق من را شناخته اید. من می خواهم بگویم اگر کسی بخواهد بازیکنانم و عملکرد تیم ملی را زیر سوال ببرد دشمن خودم می دانم و با او برخورد می کنم.

کی روش تصریح کرد: من از آن دسته مربیان نیستم که صورت خودم را در مقابل این اتفاقات و دشمنی ها پنهان کنم. اکر مشکلاتی وجود داشته باشد که بازیکنانم با آنها دست و پنجه نرم کنند عادت ندارم خودم را پنهان کنم و بگویم همه چیز خوب است.

وی درباره تهمت های زده شده به سید جلال حسینی و برخی بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگری کند. من بعد از ۷ سال فهمیده ام چه کسانی دشمن تیم ملی هستند و امیدوارم این موضوع را پیگیر شوند تا همه بدانند. این اتفاق خیلی بدی است که توسط برخی ها رخ می دهد.

کی روش درباره هدف تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: هدف همه ما رسیدن به دور دوم جام جهانی است. باید دست به دست هم دهیم تا این کار خیلی سخت را عملی کنیم. کافی است به لیست کشورهایی که به جام جهانی نرسیده اند دقت کنید تا ببنید حضور در جام جهانی چه افتخار بزرگی است.

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا بازی های تدارکاتی بعدی تیم ملی را پس از قرعه کشی جام جهانی، دنبال خواهد کرد اظهار داشت: برای همین مطلب می جنگیم که در جام جهانی بهترین نتیجه را بگیریم. ما به عنوان یک قهرمان و با روحیه قهرمانانه در جام جهانی حاضر خواهیم شد. رقم خوردن نتیجه بازی ها در دست خداست اما می توانم اخلاق و نگرشمان را برای کمک به تیم ملی کنترل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید تلاش کنیم هر بار با هر تیمی بازی می‌کنیم کاری انجام دهیم که وقتی حریفان به نام ایران برخورد می کنند تعجب کنند و از نام ایران کمی بترسند.

وی درباره احتمال بازی بازیکنان جوان تیم ملی تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که آنها بازی کنند. باید کاری کنیم که طعم موفقیت تیم ملی را همه بچشند. باید کاری انجام دهیم که همه متوجه موفقیت ها و حضور متحد تیم ملی شوند. وقتی تیم ملی در درون زمین، موفق شود با الگوهای خوبی نظیر سید جلال حسینی و سایر با تجربه ها در سطح جامعه روبرو می شویم که باعث شور و نشاط صدها هزار جوان ایرانی می شود.

کی روش در پایان تصریح کرد: بازی های تیم ملی فقط برای نسل فعلی نیست. من خودم به یاد دارم وقتی بچه بودم بازی تیم ملی پرتغال و تیم ملی موزامبیک را می دیدم و هنوط طعم این بازی را زیر زبانم مزه می کنم. خودتان می دانید که چنین بازی هایی برای ایران بسیار مهم است. زدن یک گل در جام جهانی مهم تر از پنج شش قهرمانی در لیگ های باشگاهی است. همانطور که گفتم فدراسیون فوتبال ایران باید مقابل این اتفاقات را بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.