گچساران - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: یک درصد از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به پژوهش سرای دکتر حسابی اختصاص داده می شود.

اختصاص یک درصد سرانه مدارس گچساران به پژوهش سرای دکتر حسابی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی جلسه کمیته پژوهشی با دستور کار " اساسنامه پژوهش سرای دانش آموزی " در سالن کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی هدف از انقلاب و نهضت حسینی را اصلاح حکومت پیامبر دانست.

وی حضرت امام حسین علیه السلام را شهید راه اصلاح دانست و به قول و فرموده ی حضرت امام خمینی ( ره ) اصول و اصلاح را در کنار هم مهم و اساسی دانست.

پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش، برنامه ریزی در کنار تلاش و کوشش همگانی را در رسیدن به سند چشم انداز ایران اسلامی ضروری دانست.

وی راه اندازی و تجهیز پژوهش سرای دکتر حسابی را در انجام کارهای تحقیقاتی شهرستان مهم دانست و مهمترین اقدام آموزش و پرورش شهرستان گچساران را اختصاص " یک درصد " از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به " پژوهش سرا " و همچنین راه اندازی " انجمن هوا و فضا " را برای اولین بار در استان کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد.

در ادامه تعدادی از روسای دانشگاه ها و مسئولین شهرستانی نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.