کرمانشاه - استاندار سابق کرمانشاه گفت: کرمانشاه استان آخر کشور نیست و فقط در شاخص بیکاری بالاتر هستیم.

کرمانشاه استان آخر نیست/ به عملکردم افتخار می کنم

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله رازانی استاندار برکنار شده کرمانشاه در مراسم تودیع خود با حضور وزیر کشور اظهار داشت: مدیر استان مثل ناخدای کشتی است و سرنشینان باید او را کمک دهند نه اینکه خیلی اورا اذیت کنند. از شما می خواهم که اقای بازوند را به عنوان استاندار توانمند جدید کمک کنند.

رازانی در پاسخ به نماینده سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب گفت: کرمانشاه در کشور پله آخر نیست. ما فقط در بیکاری بالاترین نرخ را داریم که خیلی از استانها این شاخص بیکاری را قبول ندارند. نگوییم که خیلی اوضاع خراب است.

رازانی گفت: من گزارشی از عملکرد خودم را می دهم که آنقدر بزرگ و بلند است که می توانم به آن افتخار کنم. گرچه من ۲ سال استاندار بودم اما گزارش چهار ساله را می گویم چون نتوانستیم تفکیک کنیم.

اسدالله رازانی گفت: ۱۷۳ کیلومتر به طول بزرگراه های استان اضافه شد، ۵۱۳ کیلومتر روکش آسفالت و ۵۶۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی شد، ۱۱۰ کیلومتر راه آهن کرمانشاه انجام شد کا قرار بود رئیس جمهور بیایند و افتتاح کنند که محقق نشد، فرودگاه کرمانشاه هم که فقط آقای بازوند باید بروند با آقای آخوندی کلنگ بزنند.

استاندار سابق کرمانشاه باز هم به انتقادات نماینده سرپل ذهاب گیلان غرب  و قصرشیرین اشاره کرد و ادامه داد: و ما ادراک ما سامانه گرمسیری! این بزرگترین پروژه تاریخ کرمانشاه است. کارشناسان وزارت نیرو می خواستند در سهم کرمانشاه دست ببرند که من پس از مسلط شدن و مذاکره اجازه ندادم.

وی افزود: ۵ سد مهم را آبگیری کردیم در همین دولت که کار آبی عظیمی است. آبیاری نوین هم از ۵۵ هزار هکتار به ۹۵ هزار هکتار رسیده و تولید محصول هم از ۳.۹ میلیون تن به ۴.۶ دهم رسیده است. چندین مجتمع دامی و گلخانه و کشت و صنعت هم داشتیم. ۷ هزار هکتار هم جنگل کاری داشتیم.

رازانی گفت: در حوزه تجارت هم صادرات رشد داشته است و منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هم در حالی که از مصوبه دولت جا مانده بود به کمک نمایندگان مردم در مجلس الحاق شد. کوله بری یا همان تجارت مرزی هم رونق دارد.

اسدالله رازانی در خصوص عملکرد خود در حوزه خودرو سازی، نیروگاه، پتروشمی، گردشگری، آسیبهای اجتماعی و... نیز گزارشهایی را ارائه کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.