یزد- جلسه روایتگری ۸ سال دفاع مقدس ظهر چهارشنبه ۱۲ مهرماه با حضور مدیر کل اداره کتابخانه‌های استان یزد و جمعی از ایثارگران و اعضای کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد در این کتابخانه برگزار شد.

روایت روزهای حماسه و دفاع در کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست که رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، محمدرضا دهبیدی‌پور، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد حضور داشتند، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس به روایت‌گری سال‌های حماسه و دفاع پرداخت.

سرهنگ علیرضا فضلی، یکی از فرماندهان تیپ الغدیر در دوران دفاع ۸ ساله در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی، به بیان خاطرات دوران جنگ با رژیم بعثی عراق پرداخت و گفت: خودباوری و اعتماد به وعده‌های خداوند از مهم‌ترین علل پیروزی در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی بود و با وحدت حول محور رهبری و روحیه جهادی مردم و رزمندگان، پیروزی ایران اسلامی در این نبرد نابرابر رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی و رشادت رزمندگان را مشاهده کرد، افزود: اکنون دشمن در نظر دارد از راه‌های همچون جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی، ارزش‌های انقلاب را خدشه‌دار کند، از این رو همه باید آگاه باشیم دشمنی که از در رانده شده، از پنجره بازنگردد.

این یادگار سال‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر در ۸ سال جنگ حضور دشمنان به صورت فیزیکی بود و در این راه شکست خوردند، امروز با حیله و فریبکاری درصدد هستند از راه‌های مختلف به کشور نفوذ کنند و به این نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند. امروز دشمنان قسم خورده کشور ما و در رأس آنها آمریکای جنایتکار هر روز به بهانه‌های مختلف ما را تهدید می‌کند.

فضلی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس اوج شجاعت و دلاورمردی مردان و زنان ایرانی بود که در این دوران نقش آفرینی می‌کردند.

وی در ادامه بیان داشت: اقتدار و صلابت امروز ما مدیون  رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

در این مراسم سرهنگ فضلی با استفاده از نقشه‌های مناطق عملیاتی نیروهای رزمنده بسیجی، سپاهی و ارتشی، به تشریح عملیات‌های بزرگ و پیروز رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.