کرج- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان البرز گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار واحد مسکونی در این استان از انشعاب فاضلاب برخوردار شده اند.

بهره مندی ۲۸۰ هزار واحد مسکونی البرز از انشعاب فاضلاب

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا رضایی‌فر پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کرج اظهار داشت: در بخش تامین آب نیز ۱۹۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی در البرز هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد آب آشامیدنی استان از طریق ۳۸۵ حلقه چاه حفر شده عمیق تأمین می‌شود.

 رضایی فر به مشکلاتی که برای تامین آب مورد نیاز استان وجود دارد اشاره کرد وگفت :برای رفع مشکلات طرح‌هایی در دست اجرا داریم.

مدیرعامل آبفای البرز در ادامه گفت: در حال حاضر  یک‌ میلیون و ۵۰ هزار واحد مسکونی تحت پوشش آب و فاضلاب استان قرار دارند که از این میزان ۲۸۰ هزار واحد مسکونی از انشعاب فاضلاب برخوردار شده اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه نرخ رشد جمعیت در البرز دوبرابر میانگین کشور است، اجرای پروژه های آبرسانی اهمیت زیادی دارد و برای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در استان به ویژه مسکن مهر به اعتبار بیشتری نیاز داریم.

رضایی فر تصریح کرد : در سه سال گذشته ۶۷ حلقه چاه آب در البرز حفاری شده و ۳۶۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی شده است ضمن آنکه ساخت ۴۳ مخزن ذخیره آب در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.