یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظر به اینکه از جاده ارتباطی روستا امکان حمل این فضای پیش ساخته بعنوان کلاس درس برای این دانش آموزان وجود ندارد، بصورت قطعات مجزا انتقال و در محل مورد استفاده نصب می شود.

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به خبر ترک تحصیل دانش آموزان دیشموکی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر ترک تحصیل ۲۱ دانش آموز روستای سرگچ در شهر دیشموک گفت: باتوجه به اینکه مکان روستای سرگچ دیشموک در مکان سد بالیات قرار می گیرد و با احداث سد باید اهالی روستا نقل مکان کنند اماکن احداث فضای آموزشی ثابت وجود ندارد و باید از فضای پیش ساخته (کانکس) استفاده شود.

هادی زارع پور افزود: نظر به اینکه از جاده ارتباطی روستا امکان حمل این فضای پیش ساخته بعنوان کلاس درس برای این دانش آموزان وجود ندارد، بصورت قطعات مجزا انتقال و در محل مورد استفاده نصب می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۳۰ مدرسه پیش ساخته در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد گفت: این استان به ۵۰ فضای آموزشی پیش ساخته نیاز دارد.

زراع پور گفت: هزینه مورد نیاز برای تامین این فضای آموزشی پیش ساخته را یکی از خیرین مدرسه ساز در استان تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ کلاس درسی بعلت نبود فضای آموزشی تعطیل نشده افزود: مدرسه روستای سرگچ از توابع شهر دیشموک از یکم مهر ماه فعالیت خود را در فضای باز آغاز کرده است.

این مسئول گفت: کلاس درس سال گذشته این دانش آموزان در یکی از ساختمان های استیجاری برگزار شد که امسال بعلت استفاده مالک امکان برگزاری کلاس در آن وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.