کرج- دبیر سالانه گرافیک البرز گفت:چهارمین سالانه گرافیک البرز با هدف مرور آثار تولید شده طراحان گرافیک این استان در سال های ۹۵ تا ۹۶ برگزار می‌شود.

اعلام فراخوان چهارمین سالانه گرافیک البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدمهدی حسینی اظهار کرد: چهارمین فراخوان سالانه گرافیک البرز توسط خانه گرافیک حوزه هنری البرز و با همراهی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در دو بخش آزاد و دانشجویی در آبان ماه سال جاری به انجام خواهدرسید.

وی تصریح کرد: چهارمین سالانه گرافیک البرز در شاخه‌های نشانه، جلد کتاب و نشریات، پوستر، اینفوگرافیک، بسته‌بندی، صفحات وب، موبایل اپلیکیشن و موشن گرافیک فراخوان خود را اعلام کرده و از همه طراحان و گرافیست‌های البرزی جهت شرکت در این رویداد هنری دعوت شده است.

حسینی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را مطابق با شرایط مندرج در فراخوان تا تاریخ ۱۰ آبان ماه و در قالب فایل از طریق پست الکترونیکی alborzgraphichome@yahoo.com به دبیرخانه مجازی چهارمین سالانه گرافیک البرز ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین متن کامل این فراخوان به همراه مقررات آن از طریق آدرس اینترنتی www.goftograph.ir و کانال  telegram/ goftograph در دسترس هنرمندان  قرار دارد.

 دبیر سالانه گرافیک البرز در پایان گفت: شماره تماس ۳۴۴۷۳۰۱۱ داخلی ۲۲۰ و ۲۲۱ نیز جهت پاسخگویی به سوالات و انجام امور در اختیار شرکت کنندگان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.