فردیس- در حالی که تنها ۲۰ روز تا آغاز فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور باقی مانده احتمال حضور نماینده البرز در این رقابت ها در هاله از ابهام قرار دارد.

احتمال غیبت «سیاوش سام فردیس» در لیگ یک والیبال ایران قوت گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، باشگاه سیاوش سام فردیس نماینده البرز سال گذشته به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات دسته اول کشور بازماند وفدراسیون این قول را به فردیسی ها داد تا در سال آتی با حفظ سهمیه بتوانند در لیگ حاضر شوند.

اما با قرعه کشی مسابقات دسته اول مشخص شد این حضور آنقدر هم قطعی نیست و تیم هایی از شهرهای دیگر نیز در کنار فردیسی ها خواهان حضور در لیگ دسته اول و تک سهمیه باقی مانده در گروه دوم هستند.

دراین ارتباط مدیر باشگاه سیاوش سام فردیس گفت: از چند ماه قبل تمرینات خود را آغاز کردیم وشرایط مناسبی از حیث تشکیلاتی برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول داریم.

سیاوش کریمی افزود: هفته گذشته نیز پس از دستور دبیر فدراسیون مبنی بر بلامانع بودن شرکت در مسابقات در جلسه پیش فصل حاضر شدیم اما به یکباره در روز قرعه کشی متوجه شدیم تعداد تیم های لیگ یک از ۱۲ به ۱۶ تیم افزایش پیدا کرده است وما سهمی از فصل جدید نداریم.

وی با بیان اینکه ۵ تیم اضافه شده سابقه ای از حضور در مسابقات دسته پایین تر ندارند گفت: در نهایت فدراسیون اعلام کرده برخی تیم ها در دسته یک بدهی دارند و اگر آنها موفق به پرداخت دیون خود به فدراسیون وبازیکنانشان نشوند ابتدای هفته آینده از بین تیم های متقاضی از یزد وکرمانشاه وفردیس یکی می تواند در لیگ حاضر شود.

کریمی با تاکید براینکه مجموعه شهر فردیس اعم از فرماندار و اعضای شورای شهر پیگیری حضور تیم و حامی آن هستند گفت: سازمان لیگ تصمیماتی را در خصوص لیگ یک اتخاذ کرده که بسیار قابل تامل است و ترجیح میدهم در شرایط فعلی درمورد آن صحبت نکنم وامیدوارم در نهایت تصمیمات به گونه ای رقم بخورد که نماینده فردیس بیرون از دایره مسابقات نماند و جوانان ما فرصت شرکت در مسابقات را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.