دیشموک-حسن امیریان بخشدار دیشموک نسبت به پیام وزیر آموزش و پرورش که در پی گزارش قدس آنلاین در خصوص احتمال ترک تحصیل ۲۱ دانش آموز این منطقه به دلیل مشکلات مربوط به فضای آموزشی صادر شده بود، واکنش نشان داد.

محرومیت‌های  منطقه دیشموک گسترده تر از گزارش رسانه ها است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حسن امیریان بخشدار دیشموک به پیام وزیر اموزش و پرورش در توئیتر در خصوص " مدرسه سرگچ دیشموک" واکنش نشان داد.

در پیام امیریان آمده است؛

جناب اقای سیدمحمدبطحایی؛
پیامتان در مورد دانش آموزان روستای "سرگچ" دیشموک، حکایت از طینت پاک، وجدان بیدار،  دلسوزی و مسئولیت پذیری آن مقام عالی دارد، اما به اطلاع برسانم که محرومیت های این خطه از ایران زمین بسی گسترده تر از آنست که رسانه ها گزارش می نمایند.

در این دیار روستاهایی همچون، رودریش، آجم، پای پره و سرتنگ لیراب بواسطه فقدان راه مناسب، پس از اولین بارش پاییزی تا اردیبهشت آینده به مدت شش ماه ارتباطشان با دنیای اطراف قطع می گردد و در این مدت نه تنها دانش آموزان و کلاس درسشان بلکه همه سکنه این روستاها به دست خدا سپرده می شوند.

جناب وزیر نه تنها مشکل مدارس بلکه همه مشکلات این منطقه به علت فقدان راه مناسب است، ای کاش وزیر محترم راه و شهرسازی نیز به میدان آید و پاسخ دهد که مسئول آلام، رنجها و دردهای بی پایان این کهن دیار محروم چه کسی است؟ به هر حال پیامتان گرچه کوتاه بود اما موجی از نشاط را دراین منطقه بوجود آورد و از نفست تازه گشت آتش امید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.