مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم اطلاعات و مشاوره‌ای به سرمربی جدید بدهم که او بتواند رَهِ صد ساله را یک‌شبه برود.

طاهری: امیدوارم مشاوره‌ای بدهم که شفر رَهِ صد ساله را یک شبه برود

به گزارش قدس آنلاین، بیژن طاهری  در مورد انتخابش به عنوان دستیار وینفرد شفر گفت: آخرین‌باری که در استقلال حضور داشتم به سال ۷۸ باز می‌گردد که سرمربی تیم امیدهای استقلال بودم. یک بازی هم در جام اتحادیه سرمربی بزرگ‌ها بودم، از سال ۶۱ تا ۶۷ مهاجم استقلال بودم تا اینکه به فوتبال بنگلادش و سپس قطر رفتم، در بازگشت از استقلال پیشنهاد داشتم اما چون به خاطر رفتن به بنگلادش به ناصر حجازی احساس دین می‌کردم راهی بانک تجارت تیم تحت هدایت حجازی شدم. از سال ۷۶ مربی‌گری را شروع کردم، با امیدهای سایپا قهرمان کشور شدم، در لیگ برتر مربی تیم‌های پیکان، مس کرمان، صبا باتری، استیل‌آذین، سپاهان، سایپا و گسترش فولاد بودم و در تیم ملی امید هم حضور داشتم. امیدوارم بتوانم تجربیات خودم را در اختیار استقلال بگذارم و در راستای موفقیت به این تیم کمک کنم.

وی در رابطه با اینکه آیا می‌تواند اطلاعات لازم را در اختیار شفر بگذارد، عنوان کرد: رزومه من نشان می‌دهد مربی کم تجربه‌ای نیستم، نکته مثبت هم در مورد من این است که در تمام این تیم‌ها دستیار بودم و وظایف یک مربی را به خوبی می‌دانم، امیدوارم که اطلاعاتی به شفر بدهم که او یک شبه ره صد ساله را برود و به شناخت خوبی از تیم برسد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او دیگر عضو کمیته فنی باشگاه نیست، تصریح کرد: خیر، دیگر از این پس در خدمت کمیته فنی نیستم. 

طاهری در رابطه با اینکه آیا امروز بحث حضور فرهاد مجیدی مطرح شد و صحبتی در مورد او انجام گرفت، گفت: خیر، در مورد مجیدی بحث نشد. صحبت در مورد مجیدی در حد شایعه بود.

وی در پاسخ به این سوال که حساس‌ترین بازی استقلال در هفته‌های پیش‌ رو مقابل پرسپولیس است و آیا در این مدت زمان کم می‌توانند کار خاصی برای دربی انجام دهند، عنوان کرد: دربی حساسیت خاص خودش را دارد. ما باید تلاش کنیم این حساسیت را از روی هواداران و سرمربی برداریم و کار خودمان را خیلی ریلکس پیش ببریم.

طاهری در مورد اینکه آیا دستیار دیگری به کادر فنی اضافه می‌شود، عنوان کرد: خیر، کادر فنی تکمیل شده است.

طاهری در ادامه یادآور شد: امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم، سالها به عنوان مربی تجربه دارم، فرد بی‌حاشیه‌ای در فوتبال بودم و شاید همین مسئله باعث شده کمتر اسم من برده شود، مطمئناً تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال به جایگاه واقعی‌اش برگردد.

مربی استقلال در مورد اینکه او از مهاجمان سرشناس این باشگاه بوده و آیا می‌تواند در امر مشکل گلزنی مهاجمان کمک‌حال شفر باشد گفت: مطمئناً می‌توانم از این بابت کمک کنم، چند سال آقای گل فوتبال ایران و آقای گل بنگلادش بودم، تجربیاتم را در اختیار مهاجمان می‌گذارم تا این مشکلات حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.