۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 566880

در صورت بازگشت بهنام برزای به استقلال، وضعیت دیگر بازیکن آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

مجتبی جباری کلید بازگشت برزای به استقلال

به گزارش قدس آنلاین، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در تمرین روز چهارشنبه استقلال اعلام کرد که وینفرد شفر خواهان بازگشت بهنام برزای شده است، بازیکنی که ابتدای فصل توسط علیرضا منصوریان کنار گذاشته شد. افتخاری در واکنش به اینکه لیست استقلال پُر است، گفت که یک جای خالی برای برزای پیدا خواهند کرد.

قرار بود پس از انتخاب سرمربی جدید، مهدی رحمتی و مجتبی جباری به تمرینات بازگردند، اما تنها از دروازه‌بان استقلال خواسته شد که به تمرین بیاید. مدیرعامل استقلال هم درباره جباری گفت که تصور می‌کند همه چیز  در این باره منوط به پرونده پزشکی است و نمی‌تواند نظری بدهد. همین اظهارنظر کافی بود تا شماره هشت استقلال صحبت‌های تندی علیه مدیرعامل باشگاه مطرح کند. به نظر می‌رسد حضور جباری در استقلال با این شرایط منتفی باشد و اگر این بازیکن کنار گذاشته شود، جا برای بازگشت برزای باز خواهد شد. این در حالی است که طبق قرارداد باشگاه استقلال با جباری، غرامتی بابت فسخ قرارداد به هافبک باتجربه استقلال پرداخت نخواهد شد چرا که با این بازیکن طوری قرارداد بسته شده که به ازای هر مسابقه‌ای که به میدان برود، پول می‌گیرد.

اگر فرض بر این باشد که جباری از لیست خارج شده و برزای بازگردد، این سؤال پیش می‌آید که تکلیف محسن کریمی چه خواهد شد؟ بازیکنی که ابتدای فصل قراردادش تمدید شد اما به بهانه مصدومیت از لیست کنار گذاشته شد تا نیم فصل به تیم بازگردد. اکنون با توجه به پُر بودن لیست استقلال، مشخص نیست چه کسی باید کنار گذاشته شود تا کریمی هم به لیست اضافه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.