یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و دیگر مسؤولان از پروژه های ناتمام و در حال تکمیل استان در یاسوج بازدید کردند.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های نیمه تمام استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صبح امروز علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و دیگر مسؤولان از پروژه های ناتمام و در حال تکمیل استان در یاسوج بازدید کردند.

اولین پروژه ای که مورد بازدید قرار گرفت، پروژه نیمه تمام ساختمان استانداری که نزدیک‌ترین پروژه به محل کنونی استانداری است.

ساختمان جدید استانداری ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این پروژه از ابتدا تاکنون ۲۴ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: این پروژه در ابتدا ملی و بعد استانی و دوباره به صورت ملی تعریف شده است.

وی افزود: مساحت این پروژه در ابتدا ۶ هزار متر مربع بود که جوابگو نبود و به ۱۲ هزار متر ارتقا پیدا کرد.


نیک اقبالی با بیان این‌که همه در تلاشیم که این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی یاسوج پایان سال ۹۶ به بهربرداری می رسد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی یاسوج گفت: این پروژه بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است تا پایان سال در صورت نصب تجهیزات پزشکی به بهره برداری برسد.

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این بیمارستان بزرگترین مراکز درمانی جنوب کشور خواهد بود افزود: عملیات ساخت و ساز فیزیکی در حال اتمام است و مراحل پایانی خود را می گذراند.

این مسئول گفت: در مرحله تجهیز بیمارستان هستیم و جهت بهره برداری از این پروژه تجهیزاتی معادل ۴۰ میلیارد تومان در بیمارستان فراهم و مستقر می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این بیمارستان ۱۵۰ نفر مشغول به کار می شوند.

افزایش ۶۰۰ متری باند فرودگاه یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مرتفع ترین فرودگاه کشور در یاسوج گفت: باند فرودگاه یاسوج هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ متر است که قرار هست با اضافه شدن ۶۰۰ متر دیگر در آینده نزدیک هواپیماهایی با رده متوسط از جمله فوکو ۱۰۰ و ایرباس ۳۲۰ در آن فرود آیند.

در این بازدید ها استاندار به همراه مسئولان از پل نیمه کاره پل های سوم و چهارم بشار بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.