یاسوج- فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در بحث پیشگیری در نزاع های دست جمعی در سطح استان کاهش ۳۰ درصدی داریم.

امنیت از نان شب واجب تر است /کاهش ۳۰ درصدی نزاع های دست جمعی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قرآن کریم به نشر امنیت و ارتباط آن با نماز اشاره شده است و می فرماید نمازی نماز است که در سایه امنبت برگزار شود.

ایران اسلامی در امنیت کامل

انصاری با بیان اینکه خداوند در قران می فرماید امنیت را مدیون کسانی هستیم که در این راه جانشان را از دست دادند گفت: غافل نشویم از دشمنی که هشت سال جنگ را به راه انداختند اما نتواستند کاری پیش ببرند.

وی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ نیز ساکت ننشست و با جنگ نرم یعنی فضای مجازی وارد عمل شده است، ما می بینیم که کشور های همسایه ما درگیر و دار جنگ هستند اما ایران اسلامی در اوج امنیت به سر می برد.

فردماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با جنگ نرم اکنون خانواده های ما را هدف قرار داده است نمونه ان ماهواره است که در خانه های ماست فراموش نکنیم که همه اینها برای نابود کردن خانواده ها و جامعه است.

وی بیان  کرد: برای پیشگیری باید خانواده ای سالم داشته باشیم امنیت کشور و جامعه ما در ارتباط با وجود خانواده های سالم است.

این مسئول انتظامی بیان کرد: باید هوشیار باشبم با کنترل فرزندان خود مشتی محکم به دهن دشمنان بزنیم و نسل امروزی نسلی هستند که اگاهی چندانی ندارند باید تلاش کنیم و اگاهی دهیم.

انصاری افزود: در بحث اسیب های اجتماعی انتظار داریم نه تنها پلیس بلکه همه ما باید تلاش کنیم.

امنیت از نان شب واجب تر است

وی به بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در این راستا و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه همکاری کنند و ایاب و ذهاب فرزندان خود را کنترل کنند.

وی گفت: امروز مهمترین وظیفه تامین امنیت که واجب تر از نان شب است بر عهده پلیس گذاشته شده است اگر همکاری مردم و مسولان نباشد شاید این امنیت محقق نشود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین راه برد در بحث پیشگیری اجتماعی کردن پیشگیری است باید تلاش کرد این راهبرد محقق شود و خط قرمز پلیس قانون، مقررات و خط قرمزهای انقلاب اسلامی است.

کاهش ۳۰ درصدی نزاع های دستجمعی

وی ادامه داد: با تلاش نیروی های انتظامی توانستیم امروز در موضوع پیشگیری در نزاع های دست جمعی کاهش ۳۰ درصدی داشته باشیم.

سردار انصاری تاکید کرد: در منازعات با تلاش توانستیم کاهش دهیم که تشکر می کنم از نیروهای انتظامی سراسر استان که همکاری کردند.

وی ادامه داد: در بحث تصادفات شرایط خوبی نداریم حتی مرگ یک نفر ناراحت کننده است اما چه باید کرد که فرهنگ مناسب رانندگی به ویژه در بین جوانان شرایط خوبی ندارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  یادآور شد:دو درصد کاهش تصادفات داریم انتظار دارم همه مسولان برای بهبود بخشیدن به جاده های مواصلاتی همکاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.