شهرستان لنده- امام جمعه شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین دلایل تاخیر در اطفای حریق در جنگل ها و منابع طبیعی کمبود نیروی انسانی است که متاسفانه با این مشکل در شهرستان مواجه هستیم.

کمبود نیروی انسانی در اداره منابع طبیعی لنده

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در گفت وگو با قدس آنلاین از زحمات و تلاش های ۲۴ ساعت گذشته کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده و همیاران طبیعت که در خاموش کردن آتش سوزی های منطقه مرزون در کوه سفید تلاش داشتند، قدردانی کرد.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری به خصوص مراتع و جنگل ها یکی از مهمترین وظیفه همه ما در قبال این سرمایه های خدادادی است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: حفظ پوشش جنگلی یک وظیفه همگانی است و وقتی جایی از جنگل های شهرستان طعمه آتش سوزی می شود نباید منتظر ادارات و نهادها دولتی ماند بلکه باید همه به صحنه بیایند و در اطفای حریق کمک کنند تا میزان خسارت ها به کمترین سطح ممکن برسد.

محمودی اصل در ادامه به کمبود نیروی انسانی در این اداره نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل تاخیر در اطفای حریق در جنگل ها و منابع طبیعی کمبود نیروی انسانی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرارگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.