جوین- نماینده مردم جوین ازراه اندازی فاز اول فولاد شهرستان جوین خبرداد.

فاز اول فولاد شهرستان جوین به زودی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین سبحانی فر نماینده مردم جوین، جغتا، سبزوار، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی فاز اول فولاد جوین در آینده نزدیک خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت :حماسه اقتصادی بزرگی در راه است و با همت و تلاش مسئولان فازاول پروژه عظیم فولاد شهرستان جوین آغاز به کارخواهد کرد.  

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک بخش احیای تولید آهن های اسفنجی راه‌اندازی شود و پس از شروع به کار فاز اول و درآمدهای کارخانه فولاد و جذب کارآفرین و کار آموز  بازه های ۸ کارخانه فولاد سطح کشور عملیاتی می شود.

نماینده مردم جوین در مجلس شورای اسلامی دراین گفتگو خواسته های مردمی رااز وزیر راه وشهرسازی که تبدیل جاده های درجه ۲و۳ شهرستان جوین به درجه یک است خواستارشد.  

سبحانی فر خاطرنشان کرد: جاده های جوین جزومحرومترین جاده های استان خراسان رضوی است وباید اعتبارویژه ای برای بازسازی وایجادجاده های ترانزیتی که مسیرتردد وسایط نقلیه سبک وسنگین میباشدومرکز استان راازطریق شهرستان جوین به استانهای خراسان شمالی -گلستان-سمنان ومازندران متصل می کند وبارسنگین ترافیک ازسایرجاده ها راکاهش می دهد لحاظ شود.  

فرماندار شهرستان جوین گفت:برای تعریض جاده های شهرستان از جمله روکش آسفالت حکم آباد به رحمت آباد اعتبارمنظورشده است.  

جمشیدی افزود: در جلسه معاونان وزیر راه و شهرسازی اعتباری هم برای آسفالت روستای رحمت آباد به خوشاب منظور شده که فاصله شهرستان جوین را به شهرستان مشهد حدود ۵۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.  

وی اظهارداشت: اداره کل راه وشهرسازی هم به وعده اش که اسفالت بلوارشهرنقاب به طول ۵ کیلومتررفت وبرگشت میباشدعمل کند.  

لازم به توضیح است :این وعده ها که نماینده مردم جوین درروزنامه مورخ ۲۳ تیرماه ۹۲ درگفتگو باخبرنگارماداده بودهنوز محقق نشده است. واین داستان همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.