گچساران- مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: مسئولان فوتبال کشور تاکید دارند در بخش سخت افزاری بخصوص در ورزشگاه ها تمام دقت نظرمان را متمرکز کنیم و در بررسی هایی که از ورزشگاه نفت گچساران انجام شد نمره قبولی گرفت.

نمره قبولی ورزشگاه نفت گچساران در ارزیابی بازرسان لیگ

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد شفیعی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال  کشور گفت: مسابقات این فصل از فوتبال دسته دوم کشور در سه گروه برگزار می شود و مسابقاتی که امسال شاهد هستیم با سالهای قبل متفاوت خواهد بود.

وی افزود: مسئولان فوتبال کشور تاکید دارند در بخش سخت افزاری بخصوص در ورزشگاه ها تمام دقت نظرمان را متمرکز کنیم و در بررسی هایی که از ورزشگاه نفت گچساران انجام شد نمره قبولی گرفت.

شفیعی افزود : تاکنون بالغ بر ۱۲ ورزشگاه را بازبینی کرده ایم و امیدواریم به باشگاهها کمک شود تا بتوانیم مسئله ی سخت افزاری را حل کنیم و حداقل امکانات را در ورزشگاه ها داشته باشیم.

وی بیان کرد: در مورد مسابقات یکی دو مسئله مهم وجود دارد ، یکی آنکه با وجود سخت افزار داوری بهتری در مسابقات داشته باشیم و دوم آنکه از نظر امنیت در ورزشگاه ها مشکلات خاصی که داشتیم را دیگر نداشته باشیم و امسال تمام تمرکز ما روی این مسئله است.

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم کشور تصریح کرد: امیدواریم همه ی باشگاه ها و تیم ها در روند موفقیت در ایجاد سخت افزار لازم در ورشگاه ها کمک کنند و لیگ خالص تر و بهتر و موفق تر داشته باشیم.

وی با اشاره به باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: امکانات باشگاه نفت و گاز گچساران خوب به نظر می رسد و  حداقل برای لیگ دسته دوم استاندارد است و  بطور حتم تغییراتی نیاز دارد که مسئولین خیلی کمک می توانند بکنند تا این روند بهتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.