بجستان- فرمانده نیروی انتظامی بجستان گفت: امنیت از دید اسلام یکی از بهترین نعمت های پروردگار است و بجستان با کمترین آمار سرقت در استان خراسان یکی از امن ترین شهر های استان می باشد.

بجستان امن ترین شهر خراسان رضوی است

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ قدیر مصر خانی فرمانده نیروی انتظامی بجستان ظهر امروز در جمع نماز گزاران نماز جمعه گفت: جای بسی خوشحالی است که فرزندان نیروی انتظامی در شهری خدمت می کنند که امن ترین شهر استان با کمترین آمار سرقت را دارند.

وی افزود: از دید اسلام امنیت می تواند یکی از بهترین نعمتهای پروردگار باشد و این نیز امروز در سایه تلاش فرزندان شما در این نیرو و ایمان و اعتقادات مذهبی مردم این شهرستان محقق شده است و امروز در بجستان کمترین سرقت یعنی نیم درصد استانی شامل حال این شهرستان شده و بالاترین کشفیات مواد مخدر را نیز فرزندان نیروی انتظامی شما در یگان بجستان از آن خود کرده اند و در یک سال گذشته ۲ تن کشفیات داشته ایم.

سرهنگ مصر خانی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در جمع نماز گزاران سخن می گفت افزود: امنیت یکی از دستاوردهایی است که تمامی مسئولان کشور بر آن اذعان داشته و به آن افتخار می کنند و نیروی انتظامی ایران نیز یکی از موفق ترین نهادهایی بوده که در بدست آوردن این امنیت بسیار تلاش و جانفشانی کرده است.

وی رمز امنیت ایران اسلامی را رهبری خوب آن و مردمی بودن آن دانسته و اظهار داشت: در تمام مراحل شما مردم با این نیرو بوده اید و که این امنیت نصیبتان شد و این پلیس که بعد از معلمین و اساتید دانشگاهی نیروی انتظامی از بالاترین محبوبیت برخوردارند با پشتوانه مردمی بوده که توانسته اند به این دستاوردها دست پیدا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بجستان عشق به ولایت و با قرآن بودن را بهترین افتخار این یگان دانست و افزود: بیشترین حافظان قرآن را در ناجا داریم و این افتخاری دیگری است که با  اتکاء به خداوند و درس گرفتن از قرآن می توانیم موفقیتهایی نیز کسب کنیم.

وی از جان گذشتگی در برابر یاغیان و وظیفه شناسی و تقدیم شهدای زیاد به انقلاب به جهت حفظ امنیت و امانت داری و حفظ آبروی مردم و دفاع از ارزشها و اجرای قانون و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و در خدمت مردم بودن به بصورت شبانه روزی را از دیگر وظایف و افتخارات  این نهاد عنوان نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.