خرم آباد- امام جمعه خرم‌آباد گفت: برگزاری همه‌پرسی جدایی‌طلبی کردستان عراق یک طرح صهیونیستی است.

برگزاری همه‌پرسی کردستان عراق یک طرح صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رژیم آل سعود علیه ایران پول خرج‌ می‌کند و در ایام حج علیه ایران حرف می‌زند.

وی با بیان اینکه آل سعود قصد دارد، جمهوری اسلامی را با شیوه‌های گوناگون بدنام‌ کند، عنوان کرد: آن‌ها جنگ‌ نرم راه انداخته‌اند و روش یزیدیان را در پیش‌ گرفته‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: باید با این رفتارها برخورد فعال کرد، چراکه حج و ایام حج بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی آل‌سعود است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه خبرهای دروغ در بنگاه‌های بی‌بی‌سی و صدای آمریکا پخش می‌شود، گفت: این خبرها در جامعه رواج ‌پیدا می‌کند و یکی از توطئه‌های آن‌ها بد نام کردن چهره‌های ولایی است.

وی متذکر شد: چهره‌هایی که سینه‌شان در مقابل دشمنان سپر است، مورد هجمه دشمنان انقلاب هستند و لازم است تا ما در برابر این شگرد تبلیغاتی دشمن برخورد تهاجمی داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد یادآور شد: ما نباید هر خبری را قبول کنیم و لازم است خبرها را بررسی کنیم و در برابر هجمه شدید دشمنان لااقل جای سؤالی بگذاریم و همه چیز را به راحتی ‌نپذیریم.

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید در مقابل جبهه دشمنان فعالیت کنیم و فعالیت تهاجمی داشته باشیم، تأکید کرد: باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب این در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این هفته، هفته نیروی انتظامی است، مطرح کرد: در عرصه‌های گوناگون حضور ناجا چشم‌گیر است و این در حالی است که ناجا یک رسالت بسیار سنگیی به دوش دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تبیین کرد: استقرار نظم و امنیت مهم‌ترین کار ناجا است و تأمین آسایش و آرامش برای مردم نیز بار سنگینی است که بر دوش آن‌ها قرار دارد؛ نیروی انتظامی جان خود را در برابر مجرمان در خطر می‌اندازد که مردم آسایش داشته باشد.

وی با اشاره به دیگر وظایف ناجا تأکید کرد: پاسداری از ارزش‌های دینی در ابعاد مختلف، تأمین امنیت سیاسی، اجتماعی دینی، اخلاقی و تأمین امنیت مراسم‌های مختلف و مذهبی و دینی ‌مردم از جمله وظایف نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد که پلیس همیشه در کنار ‌مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه ناجا در کنار ‌مردم و در تمام هیأت‌ها حضور داشت، خاطرنشان کرد: ناجا امنیت و نظم را فراهم‌ می‌کرد تا مردم به راحتی عزاداری کنند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: همه هیأت‌های مذهبی از زحمات ناجا تقدیر و تشکر داشتند و ما نیز از زحمات و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد: تنها ناجا است که همیشه در مقابل مردم بوده و در تمام مراحل زندگی مردم نقش دارد و این امر نشان‌دهنده یک پیوند و ارتباط عمیق است و در مقابل مردم نیز پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امنیت داخلی در ایران اسلامی زبانزد است، خاطرنشان کرد: حضور و هوشیاری به موقع ناجا علت این امر است و آمریکا با این همه نیروی نظامی از برقراری امنیت در داخل کشور عاجز است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: توانایی ایثار و اقدام به موقع ناجا از جمله خصایص آن‌ها است و مردم ما نیز قدرشناس هستند و امروز ناجا مایه افتخار و سربلندی نظام است.

وی اظهار داشت: ناجا با اعتقاد به ولایت و با برخورداری از دانش نظامی و انتظامی و با بصیرت جلوی هر قانون‌شکنی را گرفته و با قاطعیت ایستادگی‌ می‌کند و این در حالی است که اعتماد و قدردانی مردم بزرگترین سرمایه برای ناجا به شمار می‌رود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری همه‌پرسی جدایی‌طلبی کردستان عراق، عنوان کرد: با برگزاری همه‌پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کردند.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه این اقدام یک طرح صهیونیستی است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی این‌ نقشه را کشیده که اسراییل دومی را در این ‌منطقه داشته باشد.

وی افزود: این همه‌پرسی برای بی‌ثبات کردن منطقه به اجرا درآمده‌ است و این هدفی است که عراق را تجزیه و کشورهای دیگر را ناامن کند و آمریکایی‌ها به بارزانی پیغام دادند به مخالفت ظاهری ما نگاه نکنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این طرح کشورهای منطقه را دچار گرفتاری کرده است، بیان داشت: رژیم صهیونیستی با این طرح خیال دارد به ایران نفوذ پیدا کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی کور خوانده است، خاطرنشان کرد: ایران قوی‌تر از این حرف‌ها است و در برابر این توطئه لازم است یک اقدام ‌مشترک قاطع صورت گیرد تا اجازه ندهند منطقه دچار بی‌ثباتی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.