فرمانده ناجا در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران از تلاش برخی‌ها در تعدادی از شهرهای کشور برای ناامن کردن عزاداری‌های حسینی خبر داد.

پشت پرده تلاش برای ناامن کردن عزاداری‌های حسینی

لیلا طاهری: فرمانده ناجا در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران از تلاش برخی‌ها در تعدادی از شهرهای کشور برای ناامن کردن عزاداری‌های حسینی خبر داد.
سردار حسین اشتری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، شعار این هفته را «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» عنوان کرد و با اشاره به حراست از ۸۵۰۰ کیلومتر مرزهای آبی و خاکی کشور توسط نیروی انتظامی گفت: پلیس با همکاری سایر نیروهای مسلح توانسته حافظ مرزهای کشور باشد و درصورت مشاهده هر تحرکی در مرزها، با فوریت و قاطعیت با آن برخورد خواهیم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای تأمین امنیت عزاداری‌های سراسر کشور در دهه اول ماه محرم، گفت: امسال نیز بیش از صدها هزار مراسم عزاداری در سراسر کشور برگزار شد و نیروی انتظامی در کنار عزاداران حضور داشت و این در حالی است که اطلاعاتی که به دست ما و سازمان‌های دیگر رسیده بود نشان می‌داد افرادی به دنبال ناامن کردن این مراسم بودند که با هوشیاری مردم و هیئات مذهبی و حضور هوشمندانه نیروهای سرفراز انتظامی اتفاق ناگواری رخ نداد.
رئیس پلیس کشور با بیان اینکه بیش از ۱۱۰۰ جلسه قبل از ماه محرم به منظور هماهنگی بیشتر برگزار شد، افزود: صدها هزار نفر از مردم نیز به عنوان پلیس افتخاری و همکار پلیس، نیروی انتظامی را یاری دادند و به لطف خداوند، این مراسم در شأن کشورمان برگزار شد.
وی با تأکید بر آمادگی پلیس برای برگزاری مراسم جهانی اربعین نیز گفت: هر ساله میلیون‌ها نفر در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند که نظم و برنامه ریزی برای تردد این زائران کار بسیار بزرگی است و قطعاً بدون همت مسئولان و تلاش نیروی انتظامی و یاری خداوند امکان پذیر نیست.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.