دیشموک- روستای چنگل دیشموک از داشتن راه ارتباطی مطلوب و آب شرب بصورت لوله کشی محروم و حتی فقط از دوشبکه تلویزیونی بهره مند است.

چِنگل؛ روستایی فاقد امکانات اولیه در  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ روستای چِنگل دیشموک از داشتن راه ارتباطی مطلوب و آب شرب بصورت لوله کشی؛ محروم،  فقط از دوشبکه تلویزیونی بهره مند و در انتظار تحقق وعده های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

محروم از امکانات

روستای محروم چنگل از توابع دیشموک در شهرستان کهگیلویه همچنان از راه ارتباطی مطلوب محروم می باشد.

آب شرب این روستا هم از طریق چشمه ای در نزدیکی روستا تامین می شود که این روزها به دلیل بازگشایی راه ارتباطی؛ این چشمه خراب شده و نیاز به ساماندهی دارد.

محروم از شبکه های دیجیتالی

مردم این روستا فقط از دو شبکه شبکه تلویزیونی بهره می برند.

کودکانی در انتظار

کودکانی که در انتظار حداقل امکانات، به امید آن که روزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گرهی از مشکلاتشان باز کند، نشستند.

انتظار برای تحقق وعده ها

اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین؛ با بیان اینکه عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی قبل از انتخابات به این روستا آمده و قول مساعد برای لوله کشی اب شرب این منطقه را داد، اضافه کردند:  با گذشت مدت طولانی از حضور هاشمی پور در مجلس شورای اسلامی؛ همچنان این امر محقق نشده است.

مادری از این روستا با بیان اینکه، از دردهای نبود راه ارتباطی درست و حسابی، محرومیت از آب شرب بصورت لوله کشی رنج می بریم، بیان کرد: شبکه های تلویزیونی این روستا هم خراب بوده و فقط دو شبکه فعال هستند.

وی گفت: عدل هاشمی پور قبل از انتخابات به مردم روستای چِنگل دیشموک قول داد که آب شرب را بصورت لوله کشی به خانه های مسکونی مردم ببرد ولی همچنان خبری از آن نیست.

میثم؛ از دانش اموزان ابتدایی این روستا به خبرنگار گفت: متاسفانه نه راه ارتباطی خوبی داریم، نه آب برای مصرف برای مان وجود دارد و حتی همین چشمه کنار روستای مان را هم به خاطر بازگشایی جاده از بین بردند.

زمستان های بحرانی

منیر طلقی یکی دیگر از مادران روستا در این رابطه گفت: در آستانه فصل سرد زمستان قرار داریم و اگر برای راه ارتباطی این روستا و آب شرب لوله کشی مان کاری نشود؛ رنجهای فراوانی را باید تحمل کنیم.

بانو طلقی از مسئولان خواست تا حداقل چشمه کنار روستا که آب شرب مردم از آن تامین می شود؛ ساماندهی شود.

علی رغم ارائه خدمات بسیاری فراوانی از سوی دولت های گذشته تا کنون به مردم در اقصی نقاط کشور و حتی کهگیلویه و بخش دیشموک، به دلیل دامنه زیاد موجود محرومیت مناطق مختلف دیشموک، می طلبد مسئولان بیش از پیش  توان خود را به گرفته و در جهت حل مشکلات مردم، قدم بردارند.

ساماندهی چشمه کنار روستا

حسن امیریان بخشدار دیشموک که بهمراه خبرنگار قدس آنلاین در منطقه حضور یافت؛ ضمن گفت و گو با اهالی روستای چنگل؛ وعده ساماندهی چشمه کنار روستا را داده است.

قول مساعد نماینده

عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه با جدیت پیگیر مشکلات مردم است، تصریح کرد: شخصا در روزهای آتی جهت پیگیری مشکلات روستای چنگل، در منطقه حضور پیدا خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.