۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 567008

گشودن جبهه مشترک میان نیروهای مومن انقلابی در فضای مجازی و مبتنی بر فناوری جدید و گسترش اردوهای جهادی هم افزایی ظرفیت جوانان و اثربخشی طرحها در جامعه را بدنبال دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در اولین اردوی جهادی فضای مجازی به قدس آنلاینبیان کرد:
تقویت اردوهای جهادی هم افزایی ظرفیت جوانان را بدنبال دارد
قدس آنلاین/ محمد رضایی: گشودن جبهه مشترک میان نیروهای مومن انقلابی در فضای مجازی و مبتنی بر فناوری جدید و گسترش اردوهای جهادی هم افزایی ظرفیت جوانان و اثربخشی طرحها در جامعه را بدنبال دارد.
 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت:واقعیت این است که اردوهای جهادی و طرحهای محرومیت زدایی توسط فعالان این اردوها به افزایش کارآمدی جوانان منجر شده اما کافی نیست واین تلاشها باید در فضای مجازی نیز توسعه یابند.
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فرکه در حاشیه اولین اردوی جهادی فضای مجازی کشور، درجوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با خبرنگار ما سخن می گفت خاطرنشان کرد: لازم است در حوزه فضای مجازی ، پرسمانها و نشست‌های برنامه‌ ریزی شده ومنظمی شکل بگیرد تا دلسوزان حوزه فرهنگ بتوانند از منظر فناوری های روزآمد به خواسته های جوانان و خلاء های فرهنگی موجود پاسخ دهند.
به گزارش قدس آنلاین وی یادآورشد: هم اندیشی و هم افزایی و پر هیز از موازی کاری جوانان مؤمن وانقلابی در مسیر مقابله با شبهه افکنی های جبهه استکبار فوق‌العاده مفیدو سازنده است وبرگزاری این نوع اردوهای جهادی برای فعالان فرهنگی و حوزه رسانه ونیزفضای مجازی را باید به فال نیک گرفت زیرا ارتباط گیری وروشنگری درزیرساختهای خطیر فضای مجازی یک جهاد بزرگ بشمار می آید.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بصورت یک سنت حسنه‌ای نیروهای کارآمد انقلاب بتوانند حرکت های فرهنگی و حوزه مجازی خودشان را در در یک راستا تقویت کنند، تاکید کرد: با توجه به اهمیت فراوان فضای مجازی لازم است با تاکید بر خرد جمعی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی از رفتارهای فردی بیرون بپرهیزیم و به رفتارهای عملیاتی دسته‌جمعی برسیم و فلسفه ایجاد نخستین اردوی جهادی فضای مجازی نیزهمین است.
این نماینده مشهد و عضو خانه ملت افزود: به دلیل نبود جبهه واحد بسیاری از نیرو های فرهنگی فضای مجازی افراد دلسوز هستند که از منظر فردی و نگاه خودشان به بعضی مسائل حساس رسیده انداما این نوع نگاه نمی نواند در قبال هجمه وسیع استکبار پاسخگوی شبهات باشدو تداوم این رویه نتیجه بخش نخواهد بود.
وی تصریح کرد: من این آغازهمکاری را تبریک می‌گویم وامیدوارم موضوع مهم (آسیبهای فضای مجازی) را نیز شورای عالی فضای مجازی ونیز دستگاههای دولتی پاسخگو جدی بگیرند و بتوانیم با تشکیل یک جبهه قدرتمند، آرمان‌های انقلابی و منویات رهبرفرزانه انقلاب را به مرحله اجرا درآوریم.
لازم به ذکر است با شرکت فعالان فرهنگی و جهادگران رسانه‌ای «نخستین اردوی جهادی فضای مجازی»مسجد المنتظر مشهد با استقبال گسترده کارشناسان و کاربران فرهنگی و رسانه ای ومشتاقان فضای مجازی در سه روز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.