کرج- معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه همت به کرج در فازهای اول تا سوم خبرداد.

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه همت به کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خیرالله خادمی صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور از پروژه بزرگراه همت تا کرج اظهار کرد: ۸۰ درصد بتن‌ریزی پروژه ادامه بزرگراه همت انجام‌شده است و طبق اظهارات پیمانکار این پروژه بیش از ۷۵ درصد در سه قطعه خود پیشرفته داشته و در مجموع ۲۵ درصد از قطعات یک تا سه باقی‌مانده است.

وی بابیان اینکه ۳ پروژه اساسی راه در البرز در دو سال آینده زمینه ساز تحول اساسی در حوزه تردد این استان خواهد شد افزود: قطعه اول آزادراه تهران به  شمال یکی از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی کنارگذر جنوبی را مهم و حیاتی برای پایتخت دانست وبا بیان اینکه این پروژه از برنامه زمان‌بندی جلوتر است گفت: با اجرایی شدن این پروژه ترافیک شرق و غرب کشور از آبیک جداشده و مشکل ترافیکی کرج و تهران تا حد قابل‌توجهی برطرف می‌ شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر  وزارت راه وشهرسازی ۱۶ پروژه راه سازی را در ۱۰ محور آزادراهی کشور در دست اقدام دارد و در سال جاری ۹۱۹ کیلومتر ریل جدید در کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.