​ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران اسلامی با سایر نقاط جهان مردمی بودن و اعتماد متقابل بین مردم و یگان های نظامی است.

مردمی بودن نیروهای مسلح ایران، وجه تمایز آن با نیروهای نظامی دیگر کشورهاست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدنقی لطفی  صبح شنبه در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استانایلام  به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت عمومی، با بیان اینکه دوست و دشمن بر اقتدار نیروهای مسلح ایران اذعان دارند، اظهارداشت: آنچه امروز دشمنان این مرز و بوم را از فکر تعدی و تجاوز به ایران اسلامی باز داشته حضور قدرتمند نیروهای مسلح در دفاع از کیان این سرزمین است.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر همگان روشن است، افزود: نیروی های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در سایه تبعیت از مقام ولایت، از کارآمدترین و زبده ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان هستند و بخش اعظمی از توفیقات کشور، مرهون رشادت های نیروهای امنیتی و نظامی است.

حجت الاسلام لطفی وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران اسلامی با سایر نقاط جهان را مردمی بودن و اعتماد متقابل بین مردم و یگان های نظامی دانست و بیان داشت: این موضوع باعث شده روز به روز شاهد تقویت فضای همدلی و مودت بین آحاد افراد جامعه و نیروهای نظامی باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز با سایر کشورها دارد، ادامه داد: در شرایطی که همسایگان ایران دچار تحرکات گسترده گروه های تروریستی و تکفیری هستند ولی کشورمان لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه آشوب زده خاورمیانه است که توانسته بخوبی آرامش و امنیت را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم، با بیان اینکه ایران جزیره امن و ثبات در آشفته بازار منطقه خاورمیانه است، گفت: تمامی نیروهای مسلح همچون ید واحده، پشت سر فرماندهی معظم کل قوا کشورمان را در رسیدن به اهداف والای خود یاری می کنند.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی مایه خوشحالی امت های مظلوم و ستمدیده و خشم کشورهای استکباری شده است، اظهارداشت: نیروی انتظامی در این میان توانسته بخوبی اعتماد آحاد افراد جامعه را جلب کرده و با انجام ماموریت های مختلف در این میان نقش تعیین کننده ای ایفا کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی تصریح کرد: بدون شک برگزاری باشکوه این آیین در سال های گذشته مرهون تلاش های نیروهای نظامی و امنیتی و بویژه نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی خود باعث شده اند میلیون ها زائر اباعبدالله الحسین (ع) در کمال آرامش راهی این سفر معنوی شوند.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این صبحگاه مشترک از کشف ۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی هفت ماه ابتدایی سال ۹۶ خبر داد و گفت: مبارزه قاطع با سوداگران مواد افیونی از راهبردی ترین برنامه های ناجا است.

سردار نورعلی یاری اظهار کرد: ناجا یکی از ارکان مهم سازمان بزرگ نیروهای مسلح است، امنیت امروز مرزها و شهرها مرهون مجاهدت نیروهای مسلح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.