کرج- رییس هیئت کاراته استان البرز از پایان اردوی ۵ روزه تیم ملی نوجوانان ایران پیش از عزیمت به مسابقات جهانی در این استان خبرداد.

پایان اردوی تیم ملی نوجوانان کاراته درکرج

به گزارش قدس آنلاین، محمد اکرمی اظهار کرد: این اردو از ۱۰ مهرماه به میزبانی دو سالن ورزشی بعثت و کوثر کرج آغاز و روز جمعه گذشته به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تمرینات منظم وخوبی در مدت زمان برپایی اردو در کرج انجام گرفت گفت: در این مدت مسئولان استانی از جمله مدیران کل ورزش وجوانان و فرهنگ وارشاد اسلامی البرز از ارود بازدید کردند.

رییس هیئت کاراته استان البرز ادامه داد: برگزاری تمرین مشترک تیم ملی با منتخب نوجوانان البرز را از دیگر نکات مثبت این اردو برشمرد وگفت: به طور قطع این اتفاق زمینه ساز رشد و پیشرفت کاراته کاهای البرزی خواهد شد.

اکرمی به قول هیئت رییسه کاراته البرز به ملی پوشان نوجوان اعزامی به مسابقات جهانی اشاره کرد وگفت: براساس تصمیم یکی از اعضای هیئت رییسه هیئت کاراته البرز مقرر شد هر ورزشکاری که موفق به کسب مدال طلای جهانی شود یک میلیون تومان پاداش دریافت کند.

وی در پایان گفت: از ادوار گذشته تاکنون در چندین نوبت پذیرای اردوی تیم های ملی در سطوح مختلف بوده ایم و خوشبختانه شرایط به گونه ای بوده که رضایت کادرفنی و فدراسیون کاراته را به همراه داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.