کرج- معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌و بودجه کشور گفت: البرز استانی راهبردی در سطح کشور است واز درجه اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است.

البرز استانی راهبردی در سطح کشور است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت صبح امروز شنبه در جریان بازدید از امتداد پروژه بزرگراه همت به کرج  اظهارکرد: راهبردی بودن استان البرز در ملاحظات مورد توجه قرار می‌گیرد ودر همین راستا دولت یکی از مدیران باتجربه و قوی خود را برای این استان انتخاب کرد.

نوبخت به پروژه امتداد اتوبان همت تا کرج اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه تنها پروژه‌ای است که به جهت اهمیت آن در ۲ نوبت با پیمانکار جلسه حضوری داشته‌ام..

معاون رئیس‌جمهور از اختصاص ۷۵ درصدی اعتبارات مصوب سفرهای استانی رئیس‌جمهور خبرداد وگفت: از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

وی تاکید کرد: هر اندازه از اعتبارات که برای البرز از سفر ریاست جمهوری باقی‌مانده است، در آینده نزدیک تخصیص داده خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور  بابیان اینکه در راستای مشکلات رفع معارض اتوبان همت به شکل جدی وارد عمل خواهیم گفت: مردم خواستار بهره برداری سریعتر از این پروژه هستند ودر این راستا تلاش رسانه‌ها در جهت انتشار اخبار امیدوارکننده قابل تقدیر است.

نوبخت در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ریاست جمهور نگاهی ویژه‌ به البرز دارد، گفت: ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه کشور به‌صورت انواع اوراق مالی است.

وی تصریح کرد: مرحله دوم تخصیص‌های عمرانی امسال حداکثر تا پایان ماه جاری به خزانه ابلاغ می شود،  در مرحله اول ۱۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص طرح‌های عمرانی ابلاغ و بخشی از طریق اسناد خزانه ابلاغ شد که با تعویق همراه شد.

معاون رییس جمهور بابیان اینکه در بخش دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص طرح‌های عمرانی سال جاری تا پایان ماه جاری انجام می‌شود، گفت: پیش از ۱۵ آذر همانند سنوات گذشته لایحه بودجه کشور به مجلس تقدیم می‌شود و هر اقدامی در خصوص سامان‌دهی پروژه‌های مهم باید به سرعت موردتوجه قرارگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.