اصفهان- شهردار سابق اصفهان ادامه داد: اجرای ۱۱۸۵ پروژه در بازه زمانی کوتاه در شهر اصفهان نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری اصفهان است.

اجرای ۱۱۸۵ پروژه در کوتاهترین زمان بیانگر تلاش شبانه روزی مدیریت شهری اصفهان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی جمالی نژاد صبح شنبه در مراسم معارفه و تکریم شهردار اصفهان اظهارکرد: همشهریان به صورت مداوم و هفتگی در جریان خدمات بوده و هستند، برگزاری طرح هر هفته چندین افتتاحیه کار سختی است.

وی افزود: در این طرح پروژه هایی کلنگ زنی شد و چند ماه بعد افتتاح گردید؛ پروژه نیمه تمام و ابرپروژه ها  توسط همکاران سخت کوش به نتیجه رسید.

شهردار سابق اصفهان ادامه داد: مشارکت پررنگ مردم در محلات و دلسوزان شهر و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران استان و همه و همه نتیجه هر هفته چند افتتاح بود .

جمالی نژاد اضافه کرد: در ملاقات هفتگی و با حضور شورای معاونان در محلات گزارشات داده شده اما جا دارد از اجرای ۱۱۸۵ پروژه در بازه زمانی کوتاه که نتیجه اقدامات همکاران سخت کوش بصورت سه شیفته است، تشکر کنم.

وی اضافه کرد: فعالیت در شهر و خدمات شهرداری کار یک مجموعه مدیران نیست کار تیمی است بنابراین از تیم ۲ میلیون نفری خانواده شهرداری که با دلسوزی و همدلی  و همکاری ما را همراهی دادند، تشکر میکنم، از علمای بزرگوار، آیات و شخصیت های برجسته استان، همه ایثارگران و خانواده معزز آن ها که هرچه داریم و هرچه کردیم مرهون تلاش های این افراد است، تشکر میکنم.

شهردار سابق اصفهان ضمن تشکر از مقامات حفاظتی، قضایی، انتظامی و استاد بزرگوار استاندار اصفهان دکتر زرگرپور که همراه با معاونان خود همراه ما بودند گفت: از نخبگان دانشگاهی و هنرمندان اصفهانی تشکر میکنم، هیچ جای جهان هنرمندانی مثل اصفهان ندارد. نصف جهان بودن اصفهان فقط بخاطر آثار تاریخی نیست، هنرمندان هم نمونه هستند .

جمالی نژاد اضافه کرد: از نخبگان و سرمایه گذاران و تجار و فعالان اقتصادی هم باید تشکر کنم. در بازه یک ساله ۳ برابر ۱۰ سال اخیر سرمایه گذاری بخش خصوصی داشتیم در شهر که اگر سرمایه گذاران نبودند این فعالیت ها اجرایی نمی شد .

وی بیان کرد: این ها سرمایه هایی است که در آینده همکاران در شهر می توانند از آن استفاده کنند و تشکر می کنم از کسبه خوب و تجار و بازاریان و افرادی که حضورشان ارزشمند است و ورزشکاران و فرهنگیان و دلسوختگان شهرکه برای ارتقای شهر تلاش می کنند.

شهردار سابق اصفهان ضمن تشکر از اهل رسانه، گفت: خیلی از دوستان رسانه ای در مسیر هر هفته دنبال ما بودند و عکاسان خبری هیچ جا ما را تنها نگذاشتند و همدلی این افراد بود که به اجرای فعالیت ها کمک کرد. از مدیران و معاونان و کارکنان و سبزپوشان و نارنجی پوشان و افرادی که جانشان کف دستشان است یعنی آتش نشانان از همه تشکر و قدردانی می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.