کرمان - آیین صبحگاه یگان های نمونه پلیس استان کرمان به مناسبت هفته ناجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس کل دادگستری استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در کرمان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: اگر امنیت در کشور نباشد در سایر حوزه ها موفق نخواهیم بود.

آیت الله جعفری امنیت امروز کشور را مرهون تلاش و از خود گذشتگی همه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی برای رسیدن به نقطه مطلوب برقراری امنیت و آرامش در جامعه نیازمند همکاری، هماهنگی و همدلی مردم، قوای سه گانه و نهاد های اطلاعاتی و امنیتی است.

آیت الله جعفری عنوان کرد: باید به این نکته اساسی توجه کنیم اگر مسئولیتی به ما پیشنهاد شد، در صورتی باید آن را بپذیریم عالم باشیم و از عهده مسئولیت بر آییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروی انتظامی استان کرمان رتبه برتر در حوزه امنیتی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

آیت الله جعفری اشاره کرد:امروز مسئله نظم، انضباط و امنیت یکی از مسائل محوری تمام جوامع است.

امام جمعه کرمان موفقیت های نیروی انتظامی استان را نتیجه مسئولیت شناسی، تلاش وافر و تخصص فرماندهان و کارکنان این نیرو برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از امن ترین کشور های منطقه و جهان به حساب می آید. 

کشف ۶۰ تن موادمخدر درسال جاری

فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیتها و موفقیت های این نیرو در استان کرمان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای بیان این موفقیت ها به مردم عنوان کرد.

سردار بنی اسدی از همکاری مردم ، مسئولان اجرایی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،نمایندگان قوه قضاییه  ورسانه های جمعی برای همکاری با فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: نمایندگان مجلس با پشتیبانی های معنوی و عملیاتی خود در کمیسیون های مجلس در حوزه زیر ساخت های ساختاری نیروی انتظامی در حوزه تقویت لجستیک مجموعه انتظامی سراسر کشور همت گماشته اند و مجمع نمایندگان کرمان به واسطه درک موضوعات امنیتی تمام قد از مجموعه انتظامی دفاع کردند و این دفاعیات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری شاهد افزایش تحرک نیروی انتظامی در حوزه های مختلف ماموریتی بوده ایم و در نتیجه این موضوع شاهد خروجی قابل قبول و کاهش جرائم در حوزه های مختلف از جمله جرائم خشن، سرقت های مسلحانه و قتل بوده ایم.

سردار بنی اسدی فر گفت: بیش از ۶۰ تن انواع مواد  مخدر توسط نیروی انتظامی استان در سال جاری تاکنون کشف شده است و در زمینه جمع آوری سلاح های غیرمجاز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در طول شش ماه سال جاری بالای ۵۰ هزار نفر اتباع بیگانه غیرمجاز توسط توسط نیروی انتظامی دستگیر و از کشور ترد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز داشت: با تلاش ماموران انتظامی استان کرمان آیین های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بدون هیچگونه حاشیه امنیتی برگزار شد.

در این مراسم به پاس تلاش های فرمانده انتظامی استان در برقرای امنیت و کسب رتبه برتر کشور در این حوزه لوح سپاس استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان به سردار بنی اسدی فرمانده انتظامی استان اهدا شد.

در پایان نیروهای مستقر در صبحگاه مشترک از جلویی جایگاه رژه رفتند و از کارکنان نمونه، خانواده شهدا، جانبازان و … تقدیر به عمل آمد.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت هفته‌ نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان نیز طی پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی‌انتظامی، ضمن تقدیر از رشادت‌های تلاشگران امنیتی، انتظامی و نظامی، امنیت کشور و استان کرمان را مطلوب دانستند و گفتند: این مهم در استان کرمان بر مبنای همدلی و تعامل مجموعه‌های دست اندرکار حاصل شده و روز به روز با آمادگی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همراهی دستگاه قضایی ارتقاء می‌یابد.

در این پیام آمده است: امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه‌ی همه جانبه‌ی هر کشور، برگ برنده‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ی پرآشوب و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح است که به همت همه‌ی تلاشگران امنیتی، انتظامی و نظامی حاصل شده و امروز این نظام الهی در پرتو امنیت موجود خود، برای سایر کشورها الگو بوده و نیز می تواند هدایت‌گر سایر کشورها باشد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایتمداری و ایثارگری فرزندان غیور خود علاوه بر امنیت خارجی و بین المللی، در حوزه‌ی امنیت داخلی و اجتماعی نیز به وسعت تلاش‌های مجدانه‌ی سبز پوشان نیروی انتظامی از امنیتی پایدار برخوردار است که در پرتو همراهی و همکاری مردم روز به روز ارتقاء می‌یابد.

در پیام منتشر شده ضمن اشاره به کسب رتبه‌ی برتر کشور در حوزه‌ی امنیتی توسط استان کرمان، آمده است: وحدت رویه و فرماندهی صحیح در کنار توانمندی نیروهای انتظامی و تعامل با سایر نهادهای امنیتی و نظامی، می‌تواند تحولی بزرگ را رقم زده و از این رهگذر زمینه‌ی توسعه ی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را محقق سازد.

در انتهای پیام ذکر شده که: اینجانبان آغاز هفته‌ی ناجا در مهر ماه سال 1396 را خدمت سردار «رضا بنی اسدی فر» و عموم پرسنل سخت کوش و متعهد پلیس در استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت  برای فرماندهی، معاونین، رؤسای پلیس‌های تخصصی و تمامی کارکنان مؤمن ناجا که به دریافت مدال پر افتخار مجاهدان فی سبیل الله از سوی فرماندهی معظم کل قوا نائل گردیده اند، دوام توفیق برای خدمت به مردم و نظام اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.