فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: به مناسبت ۱۶ مهرماه، رژه دریایی در خلیج فارس برگزار می‌شود.

رژه دریایی در خلیج فارس برگزار می‌شود/ نمایش تجهیزات دفاعی

به گزارش قدس آنلاین، دریادار دوم پاسدار منصور روانکار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: به مناسبت حماسه بزرگ ۱۶ مهر سال ۶۶ و شهادت شهید نادر مهدوی رژه دریایی در خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، شهرستان‌های مهر و پارسیان، ائمه جمعه، فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان‌های یاد شده در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار خواهد شد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حماسه بزرگ شهید نادر مهدوی نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب است، اظهار داشت: ۱۶ مهر سال ۶۶ نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب اسلامی در راستای استکبارستیزی است.

افتتاح نمایشگاه تجهیزات دفاعی

وی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در دفاع از مرزهای کشور و برقراری امنیت در خطوط دریایی ایران اسلامی، گفت: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران با اقتدار کامل و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی، از خطوط کشتیرانی و محدوده‌های انحصاری کشور حراست کرده است و اجازه هیچ‌گونه نفوذ و ایجاد ناامنی را به دشمنان نخواهد داد.  

روانکار از افتتاح نمایشگاه تجهیزات دفاعی در منطقه چهارم خبر داد و افزود: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا سبب انتقال و گسترش فرهنگ شهادت،ایثارگری ومجاهدت در جامعه خواهد شد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: استکبار جهانی بداند که شهید حججی‌ها در تمامی نیروهای مسلح همچنان حضور داشته و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.