کرج- به دنبال تاکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان کرج در محدوده شهری دور جدید پاکسازی فضای پیرامونی این محور مواصلاتی پرتردد آغاز شد.

آغاز دور جدید پاکسازی حاشیه اتوبان تهران -کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این طرح از محدوده کلاک آغاز وتا خروجی پایانی شهر در حصارک ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری کرج در ارتباط با آغاز این طرح گفت: محدوده کلاک در ورودی شهر کرج از سمت پایتخت وارد شده لذا طرح توسط شهرداری منطقه ۱۱ کلید خورده است.

علی کاظمی مقدم افزود: از صبح امروز شنبه به تعداد ۴۰ نیروی انسانی ودستگاه های مکانیزه حاشیه اتوبان و فضای میانی دو لاین این محور مواصلاتی در منطقه ۱۱ مورد پاکسازی ونظافت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تاکید شهردار کرج وپیگیری های معاون خدمات شهری، ۵ منطقه شهرداری کرج که درگیر اتوبان هستند در این طرح مشارکت دارند و در روزهای آتی ادامه مسیر مورد پاکسازی ونظافت قرار می گیرد.

کاظمی مقدم با تاکید براینکه واقع شدن اتوبان در محدوده شهری ضرورت توجه به آن را دوچندان می کند گفت: در ادوار گذشته و با توجه به اهمیت این محور از سوی شهرداری مناطق پاکسازی و رسیدگی شده است با این حال در دور جدید و با حساسیت مضاعف شهردار جدید کار به شکل دقیق تری در حال انجام است.

وی در پایان گفت: اجرای طرح پاکسازی حاشیه اتوبان کرج با همکاری پلیس راه استان و تعامل سازنده این عزیزان میسر شد که جا دارد از آنها تشکر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.