سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۷۴۰ میلیارد ریال اقلام قاچاق در استان کشف شده است.

۷۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کردستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار مسعود خرم‌نیا صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یگان نیروهای مسلح نشانگر «وحدت، انسجام، توان و اقتدار نیروهای مسلح» است.

وی شعار امسال نیروی انتظامی را «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» عنوان کرد و گفت: کارکنان پرتلاش و مجاهدین فی سبیل‌الله در استان با تلاش شبانه‌روزی و تاسی از دستورات رهبر معظم درصدد «تامین امنیت عمومی و توسعه کردستان» هستند.

مردم استان کردستان "نظم آفرین و امنیت آفرین" هستند

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: در این خصوص مردم و مسئولین و نیروهای سپاه از نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی کردند و خود مردم استان نیز «نظم آفرین و امنیت آفرین» هستند و با نیروی انتظامی مشارکت و همکاری تنگاتنگ دارند.

وی گفت: امنیت هدیه و پاداشی است که خداوند به مجاهدین و مردم عطا کرده است و همه باید از این امنیت پاسداری و قدردانی کنیم.

انجام ۱۱۰ هزار عملیات در جهت "ارتقاء امنیت و پاسخ به مطالبات مردمی" در استان کردستان

سردار خرم‌نیا با بیان اینکه نیروی انتظامی مفتخر است در عرصه‌های امنیتی در جهت آسایش مردم تلاش می‌کند، افزود: در شش ماهه نخست امسال ۱۹۹ هزار تماس مردمی با نیروی انتظامی برقرار شده که بخشی از آن مربوط به همکاری در حوزه امنیت بوده است.

 وی با بیان اینکه دشمنان شبانه‌روز به فکر برهم زدن امنیت منطقه است، اظهار کرد: امسال ۱۱۰ هزار عملیات پلیس در جهت ارتقاء امنیت و پاسخ به مطالبات مردمی انجام شده است.

افزایش ۱۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان خبر داد و عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۷۴۰ میلیارد ریال اقلام قاچاق در استان کردستان کشف شده است.

وی به کاهش یک درصدی جرائم نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۸۷ درصد از جرائم و سرقت‌ها کشف شده و ۱۳ درصد باقی مانده در ماه‌های آینده کشف می‌شود.

شناسایی ۹۷ درصد از جرائم فضای مجازی در استان کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با رصد دقیق و شناسایی مجرمان و بزهکاران سبب شناسایی ۹۷ درصد از جرائم فضای مجازی شده که تنها گوشه‌ای از تلاش و خدمتگزاری عرصه نظم و امنیت است.

سردار خرم‌نیا افزود: نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود در راه امنیت و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.