ملی پوشان نوجوان ایران که چهارمین حضور خود در مسابقات جام جهانی را تجربه می کنند در اولین گام برابر تیم گینه به برتری پرگل رسیدند تا برای دیدار دوم روحیه بگیرند.

نوجوانان ایران با گلباران گینه شروع کردند/ پیروزی شیرین شاگردان چمنیان

به گزارش قدس آنلاین، نخستین دیدار تیم فوتبال نوجوانان ایران در رقابت های جام جهانی از ساعت ۱۸ امروز در هند آغاز شد که طی آن شاگردان عباس چمنیان برابر تیم نوجوانان گینه به برتری ۳ بر یک دست یافتند.

در این دیدار تیم نوجوانان ایران نیمه اول را کمی ناهماهنگ و پراشتباه پشت سرگذاشت و با وجود اینکه حریف هم حرف خاصی برای گفتن نداشت اما نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

اما نیمه دوم شرایط متفاوتی داشت و شاگردان چمنیان با انگیزه تر از نیمه اول کار کردند و موفق شدند به یک برد پرگل دست پیدا کنند. ابتدا در دقیقه ۵۹ الله یار صیاد با یک ضربه دیدنی و تماشایی دروازه گینه را باز کرد.

بعد از این گل تیم نوجوانان ایران در دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را محمد شریفی به گل دوم تبدیل کرد. پس از این گل ملی پوشان کشورمان فرصت های زیادی را برای افزایش تعداد گل هایشان از دست دادند و با بی تفاوتی به بازی ادامه دهند.

با این حال در دقیقه ۹۰ اشتباه دروازه بان گینه در دفع توپ موقعیت را در اختیار سعید کریمی قرار داد تا برای سومین بار دروازه حریف را باز کند. جدی نگرفتن بازی تیم ایران که از بعد گل دوم آغاز شده بود بالاخره کار دست این تیم داد و در دقیقه ۹۱ تیم گینه توانست توسط آندره یکی از گل ها را جبران کند.

د ر نهایت این بازی با برتری ۳ بر یک تیم ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان زهرچشمی هم از آلمان به عنوان حریف دوم خود بگیرند و آماده رویارویی با این تیم شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.