یاسوج- پرچم مطهر بارگاه امام حسین(ع) در آئینی وارد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد شد.

آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد میزبان پرچم حرم امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آئین استقبال از پرچم مطهر بارگاه امام حسین(ع) که از کشور عراق آورده شده، صبح امروز با برنامه های عزدارای در سوگ اباعبدالله الحسین(ع) در اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مسئولان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در همایشی که پس از برنامه استقبال در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش استان در یاسوج برگزار شد هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ائمه اطهار(ع) سرمایه های بی بدیل و الگوی رسیدن به سعادت هستند.

وی افزود: طرح محبت و مودت به اهل بیت با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با ائمه اطهار(ع) در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار نظرپور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در این همایش گفت: کمک های مردم استان به بازسازی عتبات در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا اختصاص می یابد.

نظرپور افزود: این پرچم با هدف برگزاری برنامه ها و به پیشنهاد ادارات ویژه مودت امام حسین(ع) و یاران باوفایش برگزار می شود.

در پایان ایین همایش و در مراسمی سیدبهاءالدین ملک حسینی بعنوان نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات در آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.