۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 567306

بیرجند- تعدادی از مخاطبان روزنامه قدس با بیان مشکلات خود از مسئولان استانی و کشوری خواستند وضعیت آبرسانی به روستاهای دچار کمبود آب را در اولویت اول کاری خود قرار دهند .

حرف مردم

اولویت اول مسئولان آبرسانی به روستاها

ازمسئولان استانی وکشوری درخواست می شود وضعیت آبرسانی به روستاهای دچار کمبود آب را دراولویت اول کاری خود قراردهند .
جاده بیرجند – طبس نیازمند آسفالت مناسب
جاده بیرجند- طبس آسفالت نامناسبی داردو با توجه به زائرپذیربودن شهرستان طبس جاده خوب ومناسبی نیست ونیازمند آسفالت مناسب می باشد.
خیابان سجادشهر بیرجند از چشم مسئولان دورمانده
شهرداری بیرجند بیشترخیابان های اصلی شهر را روکش آسفالت نموده ولی خیابان سجادشهر که یکی از خیابان های پرتردد می باشد آسفالت مناسبی ندارد .
گازرسانی روستاها فراموش نشود
مسئولان عزیز با توجه به فراررسیدن فصل سرما استدعا داریم که گازرسانی به روستاها را دراولویت قراردهند وگرما را به خانه های روستائیان هدیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام از دهیاری روستای فیانی بخش شاندیز تشکر وقدردانی نسبت به ارباب رجوع
  • عارفی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    خداقوت ما رانندگان تپسی برای دریافت سهمیه سوخت چه کنیم!؟ تپسی به شماره شبا و شماره کارتی که بنام خودمان است و دارد در سیستم از آن برای واریز استفاده می‌کند می‌گوید مشکل دارد! همچنین خودرو و مدارکی که بنام ماست و تایید کرده می‌گوید پلیس راهور گفته مشکل دارد! و جالب است که این پیام‌ها برای بنده و چند نفر از رانندگان تپسی آمده وبا بهانه این پیام‌ها سوخت به ما نمی‌دهند! پلیس هم می‌گوید شما هیچ مشکلی ندارید، اما تپسی اصرار دارد ما مشکل داریم! پیگیری بفرمایید ما چطور برای کار مشکل نداریم و برای دریافت هزینه و سهمیه سوخت مشکل داریم
  • امیر احمدی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    ا سلام . جمعی از کارگران(به اسم کارمند) اداره میراث فرهنگی هستیم که بدون ۱۰ ماه اضافه کار هنوز مشغول به اضافه کار اجباری هستیم . و کسی پاسخگو به عقب ماندگی اضافه کار ما نیست . بن کارت ماه مبارک رمضان فقط به ما کارگران تعلق نگرفته و در جواب اعتراض ما به اداره پاسخ اینگونه دریافت کردیم که به تازگی عیدی شما را پرداخت کردیم . و در پاسخ به سوال اضافه کاری عقب افتاده اینگونه گفتند که هر کس ناراضی است تسویه حساب کند . ممنون