یک رسانه روسی با اشاره به تنش های میان آمریکا و ایران و اظهارات سرلشکر «جعفری»، اعلام کرد که تیلرسون پایبندی تهران به برجام را تایید کرده است.

تیلرسون پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است

به گزارش قدس آنلاین، اسپوتنیک با اشاره به سخنان امروز سرلشکر «محمدعلی جعفری»، از تنش های میان آمریکا و ایران و ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه تهران خبر داده است.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه شورای راهبردی سپاه که با موضوع تحلیل رفتار دولت ترامپ تشکیل شد، با تشریح اقدامات خصمانه امریکایی ها در ماه های اخیر علیه ملت ایران و تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی اجرای قانون کاتسا را معادل با خروج یک جانبه امریکا از برجام می داند، گفت: همانطور که در گذشته نیز اعلام کرده ایم؛ در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود تا شعاع ۲ هزار  کیلومتری برد موشک‌های ایران را منتقل کند.

وی افزود: در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت.

این رسانه روسی در ادامه به تنش های میان آمریکا و ایران بویژه در خصوص برجام اشاره کرده و می نویسد با وجود آنکه به احتمال زیاد ترامپ قصد دارد عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام کند، «رکس تیلرسون» اعلام کرده که بر اساس گزارش های موجود ایران به برجام پایبند بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.