عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدیریت، اخلاص و شجاعت در خون هاشمی بود، گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی، شخصیت کم نظیری در تاریخ انقلاب بود.  

آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصیت کم نظیری در تاریخ انقلاب بود

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر ناطق نوری، عصر امروز در همایش آیت الله هاشمی و هشت سال دفاع مقدس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصیت کم نظیری در تاریخ انقلاب بود.  

وی افزود: معتقدم گرچه مدیریت علم است و بخش های مختلفی دارد اما اعتقاد دارم با حفظ احترام برای همه این رشته ها و نویسندگان این رشته ها، مدیریت در خون انسانهاست، بخش عظیم آن در ساختار انسانها و نوع تربیت است که می تواند مدیر بار بیاورد چه بسا افرادی تخصص مدیریت داشته اما مدیران اجرایی موفقی نباشند و چه بسا افرادی که این آموزه ها را ندیدند اما در طول تاریخ مدیران لایقی بودند.

ناطق نوری ادامه داد: صعه صدر، عقل، تدبیر، تحمل، شجاعت و سینه وسیع عوامل مدیریت هستند. برخی از ابتدا شجاع و با صعه صدر بار می آیند و مدیریت در خون آنهاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم هاشمی وقتی به قم آمد مبارزه را شروع کرد و به دنبال اسم، تیتر و مطرح شدن نبود. خیلی سریع جمعی را در حوزه علمیه جمع و مدیریت کرد.  

ناطق نوری گفت: ماجرای فیضیه پیش آمد که با برخی دوستان در مدرسه خان جمع شدیم تا مراسم هفتم شهدای فیضیه را بگیریم. گفتم من در این مراسم سخنرانی می کنم وقتی مرحوم هاشمی خبر دار شد گفت طلبه ای که می خواهد سخنرانی کند بیاید ببینم صدای او مناسب سخنرانی هست یا نه، مرحوم هاشمی اینگونه مسائل ریز را هم بررسی می کرد.

وی گفت: در خون مرحوم هاشمی مدیریت، اخلاص و شجاعت بود، هیچ داعیه ای هم نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.