یاسوج- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود.

جشن روزجهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش روز جهانی کودک با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار شد.

موسوی‌امجد با بیان اینکه به مناسبت روز جهانی کودک در سراسر کشور جشن برپا می‌شود، گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه است، و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود.

سید علی موسوی‌امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه ۱۳هزار کودک در مهدهای کهگیلویه و بویراحمد نگهداری می شود، گفت: توجه ویژه به کودکان به‌عنوان کوچک‌ترین رده سنی و آینده‌سازان کشور ضرورت دارد.

وی گفت: از تعداد ۱۳ هزار کودک، ۷ هزار و ۶۰۰ کودک در روستا مهدهای استان و ۵ هزار و ۴۰۰ کودک مربوط به مهدکودک‌های شهری هستند.

این مسئول با بیان اینکه ۳۳۲ مهدکودک و روستامهد در استان فعالیت دارند افزود: از این تعداد ۲۴۵ روستامهد و ۸۷ مهدکودک شهری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ناتوانی و ضعف اقتصادی موجود در برخی از مناطق روستایی، اطراف شهرها و مناطق حاشیه نشین براساس نمودار به کودکان سه دهک درآمدی پایین این مناطق از سوی بهزیستی یک وعده در روز غذای گرم داده می‌شود.

موسوی امجد اضافه کرد: بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ غذای گرم در روستامهدهای استان توزیع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.