عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش سپاه در منطقه و دفاع از کشور گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند سپاه اگر نبود کشور نبود.

آمریکایی ها به نقش سپاه در منطقه واقف هستند

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب تاکنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکردند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران براساس قانون اساسی حافظان انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند و وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: سپاه یک نهاد مقدسی است که برخاسته از متن مردم است و عملاً تاکنون خطرات زیادی از جمهوری اسلامی ایران با دفاع هوشمندانه ای که سپاه پاسداران داشته، رفع کرده اند. دشمنان ما هم به خصوص آمریکایی ها و صهیونیست ها می دانند که نقش سپاه چقدر حساس است. هم در دفاع از کشور و هم نظام جمهوری اسلامی ایران و هم در حمایت از دوستان جمهوری اسلامی ایران در منطقه که عمدتاً حول محور مقاومت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر کمک های آموزشی و تعلیمی سپاه در سوریه و عراق نبود، حکومت های کنونی عراق و سوریه که برخاسته از رأی مردم هستند ساقط می شد و جای آن عوامل آمریکا مانند داعش در بغداد و دمشق حاکم می شدند؛ بنابراین نقش سپاه پاسداران در حفاظت از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ایران و آرمان های اسلامی بسیار برجسته است. برای همین دشمنان ما روی سپاه پاسداران تکیه می کنند ولی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند سپاه اگر نبود کشور نبود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.