ایلام- فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی استان ایلام همپای دیگر مجموعه های نظامی و امنیتی و در راستای برقراری امنیت زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مرزبانی ایلام امنیت زائران اربعین حسینی در مهران را بر عهده دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ یحیی الهی عصر روز یکشنبه در مصاحبه با رسانه های دیداری و شنیداری، با تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: ایجاد امنیت در جامعه امری بسیار سخت و به تبع آن ایجاد احساس امنیت در جامعه نیز به مراتب سخت تر و اثرگذار تر است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد احساس امنیت در جامعه، حاصل تلاش، مشارکت و همراهی رسانه ها و خبرنگاران است، افزود: امنیت و احساس امنیت حاکم بر ایران اسلامی، مرهون رشادت های فرزندان ملت در مجموعه های مختلف نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و مدیون زحمات و  همکاری مردم و جامعه رسانه ای کشور است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با بیان اینکه در مرزهای استان ایلام امنیت و آرامشی پایدار و مثال زدنی حاکم است، بیان داشت: خوشبختانه در مرزهای این استان هیچ گونه ناامنی و یا  قاچاق سازمان یافته ای مشاهده و گزارش نشده است و مرزبانان در اوج آمادگی و هوشیاری به سر می برند.

سرهنگ یحیی الهی با اشاره به اینکه امسال نیز برای برگزاری باشکوه  کنگره عظیم اربعین حسینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، یادآور شد:  مرزبانی استان ایلام همپای دیگر مجموعه های نظامی و امنیتی و در راستای برقراری امنیت زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات است، تصریح کرد: هرگونه ورود و خروج در این مرز بدون داشتن گذرنامه، ویزا و مدارک معتبر برای خروج از مرز؛ ممنوع است و زائران بایستی برای تردد از این مرز مدارک لازم را به همراه داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه طرف عراقی برای برخورد با افرادی که بدون مدارک قانونی وارد این کشور شوند، قوانین سفت و سختی دارد و به شدت برخورد می کند، تأکید کرد: تعدادی از افراد ایرانی که سال گذشته در عراق دچار مشکل(ورود غیرقانونی) و به تبع آن بازداشت و زندانی شدند، پس از رایزنی ها و پیگیری های مداوم، نهایتاً در سال جاری از زندان آزاد و به کشور بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.