سمنان- جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به فعالیت تعداد ۱۰۵ همیار پلیس در این استان گفت: برنامه‌ریزی برای سازمان‌دهی ۵۰۰۰ همیار پلیس دیگر در این استان نیز در دستور کار است.

برنامه‌ریزی برای سازمان‌دهی ۵۰۰۰ همیار پلیس در استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عبدالله حسنی عصر امروز در حاشیه برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح همیاران پلیس با همکاری آموزش‌وپرورش استان و همچنین ناجا در استان در حال انجام است.

وی به برخی از اهداف اجرای این طرح در کشور و در استان سمنان اشاره کرد و گفت: کاهش میزان تصادفات و همچنین ارتقا فرهنگ ترافیک از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای این طرح در استان موفق بوده و از نرخ تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و در محورهای مواصلاتی استان سمنان کاسته شده است.

سال گذشته ۳۶ نفر در معابر شهری استان سمنان جان باختند

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: متأسفانه سال گذشته تعداد ۳۶ نفر از هم استانی در معابر شهری استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶ نفر موتورسوار بدون کلاه ایمنی بودند و ۱۴ نفر نیز از عابرین پیاده بودند که جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند.

سرهنگ حسنی از همیاران پلیس خواست تا در این زمینه و آگاهی دادن به اطرافیان خود مشارکت بیشتری با پلیس داشته باشند تا شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به تعداد جان‌باختگان افراد عابر پیاده در سوانح رانندگی درون‌شهری گفت: باید فرهنگ‌سازی لازم برای استفاده از پل‌های عابر پیاده در سطح استان انجام شود تا آمار جان‌باختگان در معابر شهری کاهش یابد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.