مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: چاپ دوم کتاب ۱۳۱۸ که روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی است منتشر شد و در روزهای آینده به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

طرح جلد «کتاب ۱۳۱۸» در چاپ دوم تغییر کرد/ آماده عرضه کتاب به مدارس سراسر کشور هستیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رمضانی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی  از چاپ دوم کتاب ۱۳۱۸ خبر داد و اظهار داشت: چاپ دوم کتاب ۱۳۱۸ که روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد و در روزهای آینده به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

رمضانی در مورد تغییرات چاپ دوم کتاب ۱۳۱۸ نیز اظهار داشت: در چاپ دوم کتاب٬ طرح جلد را تغییر داده‌ایم و همانطور که در پشت جلد کتاب نوشته شده است:"طرح جلد کتاب با الهام از خاطرات معظم‌له٬ در قالب گرافیکی و به صورت «شبه‌شناسنامه» طراحی شده است". امیدواریم مورد توجه مردم و مخاطبان قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه چاپ دوم کتاب با تیراژ ۲ هزار نسخه روانه بازار نشر خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه کتاب ۱۳۱۸ برای رده سنی نوجوان و جوان جذابیت‌های بصری ویژه‌ای دارد، آماده هستیم تا این کتاب را با تخفیف ویژه به مدارس آموزش و پرورش سراسر کشور ارسال کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ کتاب «۱۳۱۸» زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۱۳۱۸ تا بهار ۱۳۹۵ است که از سخنرانی‌های ایشان جمع آوری شده است. چاپ اول این کتاب در ۵۲۴ صفحه در ایام سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد بازار نشر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.