کرج- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از بهره مندی ۳۱۸ زوج از خدمات مرکز ناباروری این استان خبرداد.

بهره مندی ۳۱۸ زوج از خدمات مرکز ناباروری استان البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهزاد کلانتری اظهار کرد: از ابتدای راه اندازی مرکز ناباروری در بیمارستان کمالی کرج خدمات مناسبی به زوج های نابارور ارائه شده است.

وی بابیان اینکه ۱۵ درصد زوج‌های کشور دچار مشکلات ناباروری هستند افزود: زوج‌های نابارور استان البرز می‌توانند برای حل این مشکل به بیمارستان کمالی مراجعه کنند.

کلانتری با اعلام اینکه این مرکز در راستای طرح تحول سلامت در استان البرز احداث‌شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه درمان ناباوری در کشور بسیار بالا است وزارت بهداشت همواره درصدد بوده این مرکز را در بیمارستان کمالی کرج افتتاح کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه زوج‌های نابارور می‌توانید با مراجعه به مراکز ناباروری مشکل خود را بررسی و برطرف کنند، گفت: خدمات لازم در این مرکز با تعرفه دولتی ارائه می‌شود به نحوی که ۸۵ درصد هزینه‌های درمان ناباروری توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه در قالب طرح تحول سلامت اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان صرف احداث مرکز ناباروری البرز شده است، گفت : فعالیت این مرکز می تواند نقش بسزایی در کاهش مشکلات زوج های نابارور و دریافت درمان های مناسب داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.