اهواز- بامداد ۱۷ مهرموسسه آرمان اهوازدر میان آتش سوخت تا اندک امید سرمایه گزاران و مالباختگان آن برای بازگشت سرمایه از دست رفته به خاکستر تبدیل شود...

امیدهایی که با آتش آرمان خاکستر شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد تجمع های بسیاری که در ورودی استانداری خوزستان شاهد بودیم، مالباختگان موسسه مالی اعتباری آرمان این استان به اعتبار قول های استاندار غلامرضا شریعتی و اطرافیانش به خانه خود بازگشتند، اما امروز (17 مهرماه) ساعت 2 بامداد بانک آرمان در چهارراه زند به صورت خودجوش از سوی عده ای از متضرران آن به آتش کشیده شد تا این داستان سر درازتری پیدا کند، حال باید این دید سرنوشت کسانی که چشم هایشان امروز به مصیبت دیگری از این قسم روشن می شود، چیست؟

 صبح امروز کنار درب ورودی این موسسه از کسانی که تجمع کرده اند، می پرسم به چه امیدی اینجا جمع شده اید؟ مردی ۴۵ ساله که خود از مال باختگان است می گوید: قرار نیست این موضوع به نتیجه ای برسد هیچ کس به حرف های ما گوش نمی دهد، اصلا چطور ممکن است یک موسسه که کار روزانه اش را مرتب انجام می داد ناگهان ورشکسته و به این سرعت هم ناپدید شود؟


او ادامه می دهد: چند وقتی است وقت خود را صرف می کنیم  و مدام به استانداری می رویم. دیروز مقابل موسسه ملل در کیانپارس تجمع داشتیم تا این مشکل حل شود اما درست زمانی که قرار بود کاری برای آن انجام شود این اتفاق افتاد، حالا با این اوصاف حتی به قول های استاندار هم نمی توانیم امیدوار باشیم.

علی عموری دیگر مالباخته با نگاه غمگینی به شیشه های شکسته می گوید: از اول هم قرار نبود این مسئله ختم به خیر شود به نظر می آید مسئولان رده بالا دستور داده اند به این موضوع رسیدگی نشود در حالی که عده زیادی از این جریان متضرر شده اند.

وی می افزاید: امیدوارم این جریان به شکلی تمام شود که دود آن به چشم مردمی نرود که منتظرند تا استانداری خوزستان و مسئولان دیگر وضعیت آنها را مشخص کنند و افراد مربوطه طبق قولی که داده اند مشکل بی کفایتی موسسه آرمان را در خوزستان حل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.