ساری- مدیرکل پست مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین با اشاره به اینکه مازندرانی ها استقبال خوبی از پست محصولات کشاورزی داشته اند، گفت: ارسال محصولات کشاورزی دو برابر شده و انتظار داریم این روند ادامه یابد.

استقبال مازندرانی ها از پست محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل بوداغی اظهار کرد: گرانی خدمات پست در سال های گذشته، نشات گرفته از وضعیت کل جامعه است.

مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه طرح استعلامات بین دستگاهی با آموزش ۲۱۰۰ دهیار در حال انجام است، یادآور شد: آموزش ۲۱۰۰ دهیار در دستور کار قرار دارد و در مرحله اول این طرح، ۱۵۰ دهیار در ۲۱ روز، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

بوداغی با اعلام اینکه تا پایان امسال، ۱۰۷ دفتر خدمات روستایی احداث خواهد شد، گفت: پست مازندران از نظر کسب درآمد جزو ۸ استان برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه در بخش کیفیت و رضایت مشتریان در شرایط مطلوبی قرار نداریم، اضافه کرد: در بخش هزینه ها، مشکلات فراوانی داریم و بزرگترین مشکل مربوط به اضافه شدن ۱۰۰ نیروی انسانی مازاد است.

بوداغی در پاسخ به سوال دیگر قدس مبنی بر چگونگی جذب نیروها در پست مازندران خاطرنشان کرد: فعلاً قصد جذب نیرو نداریم و اگر قرار باشد نیروهایی به بدنه پست اضافه شوند، تنها نیروهای متخصص خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.