کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سهم اصناف از جرایم مدنظر پلیس وجامعه کمتر از نیم درصد است که آن هم توسط صنف های غیر مجاز رقم می خورد.

سهم اصناف البرز از جرایم مدنظر پلیس نیم درصد است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف که به میزبانی باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: اصناف از گذشته تاکنون همواره همراه پلیس بوده اند و پلیس هم امروز از آمادگی بیشتری برای همکاری وتعامل متقابل برخوردار است.

وی با بیان اینکه برای ارتقاء امنیت طرح های قابل توجهی در دست داریم گفت: لازم است ازهمراهی اصناف به خصوص در موضوع پوشاک تشکر کنم.

سردار محمدیان در ادامه گفت: ارتباط دوسویه اصناف با پلیس بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد لذا تمام توان خود را برای قانونمند کردن اصنافی که جز اتحادیه ها نیستند به کار گرفته ایم.

وی اضافه کرد: کمتر از نیم درصد اصناف در جرایم مد نظر پلیس و جامعه نقش دارند که این اصناف قانونی نیستند لذا طرحی برای شناسایی افراد فاقد پروانه کسب داریم که به اجرایی خواهد شد.

رییس اماکن نیروی انتظامی البرز هم در این همایش با بیان اینکه در تابستان سال جاری از ۲۴۸  چایخانه و تالار پذیرایی بازدید شده است گفت:از مجموع سفره خانه های استان ۲۰۰ مورد به صورت آنلاین کنترل میشود  تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری‌ کنیم.

وی افزود: همچنین در قسمت مردانه بسیاری از تالارهای پذیرایی استان نیز دوربین های کنترلی نصب شده تا فعالیت تالارها به شکل مستمر رصد شود.

سرهنگ موسی تقی پور به اقدامات صورت‌ گرفته پلیس در حوزه اصناف اشاره کرد و گفت: امسال از دو هزار و ۶۶۰ واحد صنفی استان بازدید صورت‌ گرفته است.

وی افزود: با اجرای طرح های مستمر عفاف و حجاب بسیاری از ویترین البسه ساماندهی شده است و در این راستا میزان قابل توجهی از البسه نامتعارف و عکس های مبتذل از این واحدها جمع‌آوری شده است.

رییس پلیس اماکن عمومی البرز تصریح کرد: طرح ساماندهی ویترین ها و مانکن ها به مدت ۲سال است که درالبرزا جرا می شود و از طرح‌های اجرا شده بی نظیر در این استان بوده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.